ستارگان سینما در خاموشی

گزارش سینماپرس از بازیگرانی که نیستند؛

سینماپرس- گروه سینما: ستارگان سینما در سال جدید خاموش تر از همیشه و در سکوت به سر می برند و کمتر خبری از آن ها منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، همیشه فعالیت ستارگان سینما مورد توجه علاقمندان بوده است اما این روزها دیگر چون روزهای نه چندان دور ستارگان شناخته شده این عرصه به بازی در فیلم های سینمایی نمی پردازند و کمتر بازیگر سوپراستاری را می توان یافت که با فرا رسیدن سال ۹۱ در پروژه سینمایی فعال باشد گویا بیشتر ستارگان سینمایی ترجیح می دهند در عالم تئاتر و یا در عرصه هنرهای دیگر فعالیت کنند و از حواشی سینمایی به دور باشند.

در میان پروژه های اندکی که در سال جدید در مرحله فیلمبرداری قرار دارند تنها حمید فرخ نژاد با بازی در فیلم «استرداد»، پگاه آهنگرانی با بازی در فیلم «سلام، خداحافظ» همچنان مشغول بازی هستند.

همچنین از میان فیلم هایی هم که در مراحل فنی قرار دارند و بازیگران آن ها تازه بازی خود را به پایان رسانده اند می توان به ترانه علیدوستی و صابر ابر که برای چهارمین بار در فیلم «احتمال معکوس» همبازی بوده اند و رامبد جوان که در فیلم «گناهکاران» حضور داشت و مصطفی زمانی که چندی پیش بازی اش در فیلم «برلین ۷» به پایان رسید، اشاره کرد.

عزت اله انتظامی،علی نصیریان،داود رشیدی،گلاب آدینه،جمشید مشایخی هم بیشتر بیماری را علت این کم کاری می دانند.نیکی کریمی،آزیتا حاجیان،حامد بهداد، شهاب حسینی، از جمله ستارگان سینما هستند که این روزها خبری از فعالیتهایشان در فیلم های سینمایی منتشر نشده و در هیچ فیلمی ایفای نقش ندارند. هدیه تهرانی و پارسا پیروزفر هم که این روزها در عرصه تئاتر و نمایشنامه خوانی فعال هستند.

البته برخی از این بازیگران همچون امین حیایی فیلم های ویدیوئی را به سینما ترجیح داده و مدتی است در فیلم های نمایش خانگی به ایفای نقش می پردازند. برخی هم اندکی با سریال های تلویزیونی همراه شدند.

انتهای پیام/ ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۳۵۵۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.