سجادپور: کاهانی ممیزی‌ها را اعمال کرد/ مشکل «بی‌خود و بی‌جهت» به زودی حل می‌شود

وضعیت اکران عمومی فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» با وجود اعمال اصلاحات بر آن مشخص نیست.

فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی که در سی امین جشنواره فیلم فجر به نمایش در‌آمد، همچنان پروانه نمایش ندارد. کاهانی پیشتر در گفتگویی درباره وضعیت این فیلم گفته بود مدتی پیش برای دریافت پروانه اکران اصلاحات مورد نظر اداره نظارت و ارزشیابی را روی فیلم اعمال کرده و شورای پروانه نمایش نظر کاملا مساعدی نسبت به اکران عمومی داشته، اما جواب قطعی را به اعلام نظر جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی ارجاع داده است.

علیرضا سجادپور مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی ارشاد در این باره به سوره سینما گفت: تمام اصلاحات مورد نظر شورای پروانه نمایش روی فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» توسط کارگردان اعمال شده است و به زودی مشکل نمایش فیلم حل خواهد شد.

زمزمه اکران عمومی «بی‌خود و بی‌جهت» از مدتی پیش شنیده می‌شد، قرار بود فیلم اواخر تابستان در گروه سینمایی آزادی روی پرده برود، اما هنوز پروانه نمایش تازه‌ترین فیلم کاهانی صادر نشده است.

پیش از این هم فیلم سینمایی «اسب حیوان نجیبی است» برای اکران عمومی با مشکلاتی مواجه شده بود، اما عاقبت فیلم روی پرده سینماها رفت و در شبکه نمایش خانگی هم عرضه شد.

در فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» رضاعطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان، احمد مهرانفر، محمد کارت، علی استادی و … بازی کردند.

عبدالرضا کاهانی فیلم‌های سینمایی «آدم»، «آنجا»، «بیست» و «هیچ» را کارگردانی کرده است.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.