سجادی: ما یک لیست ۳۰ نفره از کاندیداهای ریاست جمهوری داریم

سجادی: ما یک لیست 30 نفره از کاندیداهای ریاست جمهوری داریم

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اعلام کرد که تندروها را جزئی از اصولگرایان نمی داند.

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:درباره سخنان اخیر باهنر در رابطه با حمایت مشروط اصولگرایان از روحانی در انتخابات گفت: به هر حال دنیای سیاست، دنیای منکرات است، هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد، همان جوابی که آقای باهنر دادند همان را شما ملاک قرار بدهید.

وی افزود: شخص آقای روحانی جوهره اش اصولگرایی است. اگر مسائل اصولگرایی مورد توجه قرار بگیرد خیلی خوب است که همین موضوع می تواند جهت گیری مهمی را در انتخابات مشخص کند.
سجادی تصریح کرد: الان نمی شود گفت که اصولگرایان میخواهند از روحانی حمایت کنند یا نکنند. انتخابات وقتی اتفاق می افتد که اصولگرایان کاندیداهایی داشته باشند. در اردوگاه اصولگرایان قحط الرجال نشده و احتمال اینکه بخواهند کاندیدا داشته باشد وجود دارد. حمایت از آقای روحانی بستگی به خیلی از شرایط و امکانات فضای سیاسی و …. دارد.سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به این موضوع که ما اصولگرایان تندرو را قبول نداریم تاکید کرد: آن بخش از اصولگرایی که ما خودمان را متعلق  به آن می دانیم، تندروها را به رسمیت نمی شناسیم.
وی درباره احتمال کاندیداهای ۹۲ در انتخابات ۹۶ گفت: این بستگی به خودشان دارد که آیا به صحنه بیایند یا نه. این موضوع مهمی بشمار می آید. به نظر من، تعدد کاندیداها سم مهلکی برای اصولگرایان است، همانطور که بود و باعث تقسیم آراء در آن سال شد.
سجادی در ادامه گفت: ما یک لیست ۳۰ نفره داریم که از این ۳۰ نفر باید روی یک نفر به اجماع برسیم که ممکن است آقای روحانی باشد.
سخنگوی جبهه پیروان اضافه کرد: به نظر من، باید مکانیزمی برای اصولگرایان طراحی شود تا مجموعه ای از گروههای مرجع، مثل روحانیت مبارز، جامعه مدرسین برای اینکه چگونه وارد انتخابات بشوند تصمیم گیری کنند.

تاریخ انتشار خبر: ۱۴ July 2016 | 5:48 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.