سخنان فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران دنیا را تکان داد

به گزارش ممتازنیوز؛ یکی از مهمترین اخباری که از عصر روز گذشته تاکنون توجه بیشتر مطبوعات معتبر جهانی را به خود جلب کرده، اظهارات سردار امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران درباره راهبرد ایران در قبال تهدیدهای نظامی رژیم صهیونیستی است.
خبرگزاری «رویترز» با اشاره به سخنان سردار حاجی‌زاده به نقل از وی نوشته، در صورتی که ایران مطمئن شود اسرائیل در تدارک حمله به این کشور است، شاید به یک حمله پیش‌دستانه علیه این رژیم دست بزند. این خبرگزاری همچنین به بخش دیگری از سخنان وی اشاره کرده که گفته ایران آغازگر هیچ جنگی نخواهد بود، اما اگر مطمئن شود دشمنان در حال انجام کارهای نهایی برای حمله هستند، ممکن است حمله‌ پیش‌دستانه کند.
روزنامه «هندوستان تایمز»، از جمله مطبوعاتی که صبح امروز اظهارات سردار حاجی‌زاده را بازتاب داده نیز به طور خاص، بخشی از سخنان وی را مورد توجه قرار داده که گفته بود، در صورت حمله رژیم صهیونیستی به ایران، جنگ جهانی سوم رخ خواهد داد.

وی همچنین اشاره کرده بود در صورت وقوع جنگ میان ایران و رژیم صهیونیستی، موقعیت از کنترل بیرون خواهد بود. هندوستان تایمز افزون بر سخنان سردار حاجی‌زاده، به گفته‌های سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه نیز در همین رابطه اشاره کرده است.

به گزارش تابناک؛ اظهارات سردار حاجی‌زاده از سوی همه روزنامه‌های مهم اسرائیلی و همچنین شمار بسیاری از مطبوعات سایر کشورهای جهان بازتاب داده شده است.

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علی صاد قزاده:

    با عرض سلام و خدا قوت خدمت فرمانده عزیز….
    اینقدر حرف جنابعالی پر محتوا هست که نمی تونم نظری بدم.فقط می تونم بگم افتخار می کنم…یا صاحب الزمان عج

  2. سیدصادق ارماقی:

    سلام فرمانده خسته نباشین اگه جنگی باشه من حاظرم جونمو به خاطره وطنم و ناموسم بدم ۱۰۰درصد پایم ولی اگه به ناوامون کاری نگیرن ولی پس از خالی شدن بارها بارهارو مورده هدف قرار بدن چه میکنید اله نگهدارتون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.