سخنرانی رئیس جمهور ناشی از دیپلماسی قوی و عزتمندانه بود

فروردین ۱۴۰۳

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت گفت: رئیس جمهور کشورمان به خوبی تبیین کرد که دولت‌هایی که با نام حقوق بشر سیاست تهدید و ترور را در قبال کشورهای دیگر اجرا می‌کنند در واقع خود تروریست می باشند و جامعه بین‌الملل باید برای مهار آنان چاره‌ای بیندیشد.

“مهدی امیریان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل ناشی از یک دیپلماسی قوی و عزتمندانه بود، اظهارداشت: حجت‌الاسلام والمسلمین به خوبی تبیین کردند که دولت‌هایی که با نام حقوق بشر سیاست تهدید و ترور را در قبال کشورهای دیگر اجرا می‌کنند در واقع خود تروریست می باشند و جامعه بین‌الملل باید برای مهار کردن آنان چاره‌ای بیندیشد.

دبیر سابق تشکل تحکیم وحدت با بیان اینکه این دولت‌ها با استفاده از  قدرت رسانه‌‌ای خویش تلاش می‌کنند تا فریبکاری را در جهان گسترش داده و افکار عمومی جهان را همراستا با سیاست‌های منفعت‌طلبانه خودهدایت کنند.
 
وی بیان کرد: در راس این کشورها رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارد و تعدادی از کشورهای غربی نیز خواسته یا ناخواسته به عنوان متحدین آمریکا شناخته و روحیه استکباری و استعماری آمریکا را تائید می کنند.

امیریان با اشاره به اینکه امروزه ملت‌ها نسبت به حقوق خود مطلع شده و آن را مطالبه می‌کنند،‌ افزود: جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت کرد که می‌توان به توانمندی‌های خود متکی بود و عزتمندانه به پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی دست یافت.

وی با بیان اینکه تا زمانی که دنیا نظاره‌گر پیشرفت کشورهای آزادی همچون جمهوری اسلامی ایران است، شعارهای استعماری آمریکا و غرب محقق نخواهد شد، تصریح کرد: امروزه مردم در اقصی نقاط جهان به تناقض رفتار و شعارهای توخالی و حقوق بشری پی برده‌اند و   اتفاقاتی که توسط آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه افتاد، دلیل واضح و روشنی برای بی‌اعتنایی به این شعارها بود.

دبیرکل سابق دفتر تحکیم وحدت ضمن تقدیر از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی خاطر نشان کرد: امروز دنیا عاملان تهدید آزادی و جان ملت‌ها را به خوبی می‌شناسد و سیاست‌های اسلام‌هراسانه و ایران هراسانه دیگر جواب نخواهد داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.