سخنرانی ۲ مدیر ایرانی محصولات گوگل در دانشگاه امیرکبیر

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

سخنرانی ۲ مدیر ایرانی محصولات گوگل در دانشگاه امیرکبیر

سخنرانی 2 مدیر ایرانی محصولات گوگل در دانشگاه امیرکبیر

دو تن از مدیران محصولات گوگل در جریان اولین دوره مسابقات ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید که با عنوان “ایران موبی‌کد ۲۰۲۴” در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش ممتاز به نقل ازمهر، مسعود صبائی – دبیر مسابقه Iran Mobi Code 2014 با بیان این خبر، گفت: در جریان برگزاری مسابقات ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید که برای اولین بار اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود، تجربیات ارزشمند مدیران محصولات گوگل در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: لیلی بقایی‌راد – مدیر محصول شرکت گوگل (بخش اندروید) از جمله این سخنرانان است. وی دارای دکتری مهندسی برق از دانشگاه استنفورد بوده و محور اصلی سخنرانی اش، “گوگل و آینده محصولات اندروید”، است.

دبیر مسابقه ایران موبی‌کد، ادامه دواد: علی اژدری‌راد – مدیر محصول شرکت گوگل در کشور سوئیس که دارای دکتری علوم کامپیوتر و ارتباطات از دانشگاه  ای‌پی‌اف‌ال است، سخنران دیگر این کارگاه‌های تخصصی است.

برطرف کردن نیاز جامعه به برنامه‌های کاربردی فارسی قابل نصب بر روی تلفن‌های همراه و تبلت، بالا بردن سطح فرهنگی جامعه با استفاده از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، سهولت استفاده از امکانات فناوری از طریق برنامه‌های کاربردی، انجام کارها از راه دور و به صورت غیر حضوری از طریق برنامه‌های کاربردی، امکان استفاده همه اشخاص جامعه از برنامه‌های کاربردی به زبان فارسی و بالا بردن سطح دانش کودکان و دانش‌آموزان از طریق تولید برنامه‌های سرگرمی مفید مبتنی بر اندروید از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اعلام شده است.

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.