سخنگوی جامعه روحانیت مبارز امروز مشخص می شود

حجت الاسلام احمد سالک در گفت و گو با خبرآنلاین در پاسخ به اینکه در صورت ابقاء در سمت سخنگوی جامعه روحانیت چه می کنید، گفت: بعید است این سمت را بپذیرم چرا که بنده به عنوان نماینده مایلم اظهار نظری داشته باشم که ممکن است این اظهار نظر با سیاست های جامعه روحانیت هماهنگی نداشته باشد.
نماینده مردم اصفهان در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه فکر می کنید در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ فراکسیون های مجلس نقش بیشتری ایفا می کنند یا خیر، گفت: ارزیابی در این زمینه ندارم.
وی با بیان اینکه ما اصول مقام معظم رهبری را ملاک عمل می دانیم، اظهار داشت: عناوین فعلی که شما در فضای رسانه ای می شنوید، بازی است و اصولگرایان را یکدیگر جدا می کند و ما نباید به این خط های سیاسی دامن بزنیم.
سالک با بیان اینکه باید اجازه داد وحدت حفظ شود، گفت:این امر برای نظام بهتر است و باید به هر آنچه تا قبل از مجلس نهم بود خط بکشیم والا همین ها ما را از یکدیگر جدا می کند.
نماینده اصفهان درباره اختلافات درون اصولگرایی، اظهار داشت: اگر به این عناوین دامن نزنیم نتجه اش این است که بنده شما را قبول نخواهم داشت و شما بنده را. در این میان چه کسی سود این وضعیت را می برد؟
وی در پاسخ به اینکه شناسنامه دار شدن طیف های سیاسی را مفید برای نظام سیاسی می دانید یا خیر، گفت: اگر براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باشد، بله خوب است ولی بنده معتقدم اگر مجلس یک انسجام درون تشکیلاتی براساس اصول مد نظر رهبری انقلاب پیدا کند، آثار آن برای کشور بسیار زیاد است.
/۲۷۲۱۲
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.