سخنگوی وزارت خارجه ترور اول‌وزیر سوریه را محکوم کرد

۱۰اردیبهشت،

سخنگوی وزارت امور خارجه اتفاق ترور نافرجام “وائل حلقی”، اول‌وزیر سوریه را که به کشته و مجروح‌شدن بعضی همراهان وی و مردم بیگناه سوریه شد، بشدت محکوم و با بازماندگان قربانیان این اقدام تروریستی ابراز همدردی کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اتفاق ترور نافرجام وائل حلقی، اول‌وزیر جمهوری عربی سوریه را که به کشته و مجروح شدن بعضی همراهان وی و مردم بیگناه سوریه شد، بشدت محکوم  و با بازماندگان قربانیان این اقدام تروریستی ابراز همدردی کرد.

مهمانپرست با بیان اینکه این اتفاق بار دیگر چهره واقعی تروریست‌ها در سوریه را برای مردم این کشور آشکار ساخت ، مسئولیت اینگونه حوادث را متوجه عاملان و بعضی طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دانست که در سوریه به صورت آشکار به حمایت از تروریست‌ها و آشوبگران می‌پردازند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همه کشورها و مراجع حقوقی – بین‌المللی و سازمان‌های فعال در امور بشردوستانه را به حمایت از راه حل سیاسی بحران سوریه فراخواند و از آنها خواست تا در جهت توقف هرگونه خشونت و خونریزی گام برداشته و به مسوولیت‌های انسانی خود در این راستا عمل کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.