سران رژیم صهیونیستی باید تاوان جنگ علیه غزه را بپردازند

۰۵م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: سران رژیم صهیونیستی باید تاوان جنگ علیه غزه را بپردازند چرا که غزه با گسترده‌تر شدن و ارسال موشک‌های بیشتر به سمت این رژیم جعلی برای همیشه بیمه خواهد شد.

احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بمباران اخیر نوار غزه گفت: در حال حاضر مشکلات انتخاباتی و بحران اقتصادی گریبان گیر رژیم صهیونیستی شده و این رژیم جعلی را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است لذا سران این رژیم غاصب درصد می باشند تا با جنگ افروزی علیه غزه بر افکار عمومی تاثیر بگذارند.
وی تصریح کرد: نتانیاهو اول وزیر رژیم غاصب صهیونیستی تصور می‌کرد درگیری‌ها علیه غزه در سطح ضعیف‌ تری انجام گیرد در حالی که غزه هم اکنون حدود ۶۰۰ موشک به تل آویو و حساس‌ترین نقاط رژیم جعلی صهیونیستی فرستاده که این موضوع برای رژیم صهیونیستی بسیار گران تمام شده است.

بخشایشی افزود: نتانیاهو قصد داشت تا با ایجاد ناامنی در غزه و سپس لبنان، ناامنی را به تمام منطقه کشانده و اقدامات شوم خود را عملیاتی کند، که با مقاومت مردم غزه تمام نقشه‌های سران این رژیم نقش بر آب شد.

این کارشناس سیاست خارجی با تاکید بر اینکه اقدام نتانیاهو شکست بزرگی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد بود، تصریح کرد: نتانیاهو از سوی افکار عمومی تحت فشار بوده و باید پاسخ گویی اقدامات خود باشد چرا که با گسترده‌تر شدن جنگ و ارسال موشک‌های بیشتر به سمت رژیم غاصب صهیونیستی، غزه برای همیشه بیمه خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.