سرخوردگی بازیگری که مرگ را سرخورده کرد

مجید بهرامی بازیگر جوانی که چندی پیش با روحیه بالا و امید به زندگی از سخت‌ترین آزمون زندگی خود یعنی غلبه بر بیماری سرطان، سربلند بیرون آمد می‌گوید این روزها از بازی در عرصه تئاتر سرخورده شده است!

او که سال گذشته به ‌واسطه شرایط روحی در مواجهه با بیماری، تبدیل به سمبلی برای زندگی و غلبه بر سرطان شده بود، درباره فعالیت و حضور خود در عرصه بازیگری تئاتر پس از حضور در نمایش «عجایب المخلوقات» به کارگردانی رضا ثروتی گفت: «بعد از بهبود در نمایش «عجایب المخلوقات» بازی کردم که به عقیده من و دیگر عوامل گروه اجرایی ایده‌آل و خوب بود. ما هر شب با استقبال تماشاگران و علاقه‌مندان نمایش را اجرا می‌کردیم.»

این بازیگر جوان تئاتر تأکید کرد: «بعد از اجرای «عجایب المخلوقات» من و دیگر اعضای گروه سرخورده شدیم، زیرا با وجود اینکه نمایش با موفقیت اجرا شد اما به لحاظ مالی هیچ حمایتی از گروه نشد. وقتی کاری با موفقیت اجرا می‌شود باید به نوعی از آن حمایت کرد.

این هنرمند جوان عرصه تئاتر با طرح این سؤال که چرا با وجود بودجه ۱۸ میلیارد تومانی برای تئاتر از هنرمندان جوان این عرصه حمایت درستی نمی‌شود تأکید کرد:«چنین وضعیتی بسیار تأسف‌بار است.»

بهرامی معتقد است وقتی از بازی در تئاتر نمی‌توان هزینه‌های رفت و آمد به تمرینات و اجرای نمایش را تأمین کرد چرا باید در این عرصه حضور داشت. 

او تصریح کرد: «تئاتری‌ها برای تئاتر کیسه ندوخته‌اند و تنها به تأمین هزینه‌های گذران زندگی خود قانع‌اند. بعد از این سرخورد‌گی تصمیمی برای بازی در عرصه تئاتر ندارم و چند پیشنهاد تصویری دارم که شاید آن‌ها را قبول کنم.»

۵۸۲۴۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.