سردار جلالی: مقابله با کرونا نیازمند کاهش ترددها به حداقل ممکن است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به وضعیت همه‌گیری کرونا در کشور گفت: نیاز داریم که جمعیت را ساکن کنیم و ترددها را به حداقل ممکن برسانیم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در حاشیه سی‌وششمین اجلاس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نقش قانونی و خوب شورای عالی استان‌ها که نماینده مردم در حوزه شهرها و روستاها هستند و نیز وظایف و تکالیف قانونی که سازمان پدافند غیرعامل در حوزه پدافند شهری دارد و همچنین بر اساس اسناد ملی که در این زمینه موجود است، تفاهمنامه ای تنظیم شد تا بتوانیم همکاری های لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: از آنجایی که تاکنون واکسن و داروی مشخصی برای این بیماری پیدا نشده است باید رویکرد اساسی ما به جای درمان محوری، بهداشت‌محور و مبتنی بر آموزش مردم باشد.
 
جلالی تاکید کرد: ما نیاز داریم که جمعیت را ساکن کنیم و ترددها را به حداقل ممکن برسانیم و انجام این کار نیازمند مصوبات ستاد ملی کروناست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پایان گفت: قطعا تمام ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و انتظامی نیروهای مسلح نیز در اختیار این ستاد برای اجرای مصوباتش قرار دارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.