سردار یوسفعلیزاده:امروز با تکیه بر ظرفیت سپاه و بسیج ، توانایی پاسخگویی به هرگونه تهدیدی را داریم

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۷:۴۲:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سردار یوسفعلیزاده در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه در جمع پایوران ستاد سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی، تصریح کرد : سپاه همواره مطیع امام راحل (ره) بوده و امروز نیز پشتیبان ولایت است .
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار یوسفعلیزاده، سپاه و انقلاب اسلامی را همزاد یکدیگر دانست و گفت: این دو همواره لازم و ملزوم هم بوده اند بطوریکه هرجا خطری انقلاب را تهدید کرده سپاه حاضر بوده است.
فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: ضدانقلاب نیز دراین میان همواره معاند این حرکت انقلابی بوده است.
سردار حسینعلی یوسفعلیزاده خاطر نشان کرد : سپاه از یک پدیده خارق العاده به یک الگو و روند بدل شده است و اکنون حقیقتی غیر قابل انکار و روندی اثبات شده در جهان است .
وی افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرده است که می‌توان با حرکتی مجدانه و انقلابی ، ابر قدرت ها را به خاک مذلت نشاند .
سردار یوسفعلیزاده از سپاه و بسیج به عنوان فرمول دفاع همه جانبه یاد کرد و اظهار داشت : امروز با تکیه بر این ظرفیت توانایی پاسخگویی به هرگونه تهدیدی را در زمین ، دریا و هوا داریم .
فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی ، از سپاه به عنوان موجودی زنده و پویا یاد کرد و دراین خصوص به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) اشاره کرد که می‌فرمایند : ” سپاه همانند انقلاب کهنسال می‌گردد اما پیر و فرتوت نمی شود .”
سردار یوسفعلیزاده با تاکید بر تلاش در جهت ارتقاء ویژگی‌های سپاه ، بیان داشت : راه تداوم روحیه انقلابی ، و حفظ پویایی این نهاد از مسیر شایستگی‌های پاسداری می‌گذرد .
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) سپاه باید به مثابه یک جزء پیش برنده انقلاب عمل کند ، باید تا هر جایی که انقلاب نفوذ دارد ، سپاه نیز نقش پیش برندگی خود را حفظ کند .
سردار یوسفعلیزاده شاخص تفکر و عمل در سپاه و بسیج را تکیه بر اخلاص ، بصیرت و عمل به موقع و به اندازه دانست .
وی در پایان تصریح کرد با قطعیت می‌توان گفت جایی نیست که خدمت و حرکتی نیازمند حضور سپاه و بسیج بوده باشد و حضور این سازمان حس نگردد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۹۴۲۰۸۷۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.