سرشناس ترین خواننده زیرزمینی کشور دستگیر شد/ جزئیات و عکس

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

22094459750050677826رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از دستگیری یکی از خوانندگان زیرزمینی داخل کشور خبر داد.

 سرهنگ مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: پلیس با این دسته از اشخاص برخورد می‌کند و اخیرا نیز با خواننده‌ای به نام «امیر تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام‌قضایی است.

 وی با بیان اینکه پلیس تمامی این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.

 رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اضافه‌کرد: بحمدالله هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و اشخاصی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع: ایسنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. zahra:

    chikaresh darin azize dele maro akhe…age ras migin bezarin tu Iran karesho bokone chera enghad azyatesh mikonin akhe ah!!!!!!!shure hame chiro dar avordin!!!!!!tatal asheghetam y nafare negarane hichi nabash hame chi doros mishe!!!man 1 shab bedune ahangash khabam nemibare hamaro hefzam!!!!!b omide shenidane ahangeaye badish…areeeeeeeeee

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.