سرقت از معلم برای خرید بازی رایانه‌ای

رییس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری عامل سرقت از حساب یکی از دبیران آموزش و پرورش خبرداد.

ایسنا: رییس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری عامل سرقت از حساب یکی از دبیران آموزش و پرورش خبرداد.

سرهنگ جواد جهانشیری دراین‌باره گفت: به‌دنبال شکایت یکی از دبیرهای آموزش و پرورش اهل و ساکن شهرستان تنگستان مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی به مبلغ ۱۱ میلیون ریال از حسابش، پرونده در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که کلیه برداشت‌های غیرمجاز به صورت اینترنتی بوده است.
 
جهانشیری افزود: آدرس اینترنتی کاربر متخلف شناسایی و مشخص شد کلیه وجوه برداشت شده نیز به حساب فروشندگان بازی‌های رایانه‌ای و طراحان سایت واریز شده است.
 
رییس پلیس فتای استان بوشهر با بیان اینکه با هماهنگی قضایی، متهم احضار و در تحقیقات عنوان کرد که تسلط چندانی به اینترنت نداشته اما فرزندش در این زمینه فعال بوده و شرکتی برای انجام خدمات اینترنتی و رایانه‌ای دارد، گفت: فرزندش معمولا بازی‌های رایانه‌ای را از طریق اینترنت خریداری می‌کند.
 
رییس پلیس فتای استان بوشهر اضافه‌کرد: با همکاری مظنون، فرزند وی نیز در مقر پلیس حاضر و علی‌رغم انکارهای اولیه با مشاهده مستندات به بزه انتسابی معترف و عنوان کرد که شماره و رمز کارت را از شاکیه برای انجام امورات پرداخت شهریه دانشگاه گرفته‌ و با سوءاستفاده از این موقعیت، برداشت‌ها را انجام داده است.
 
جهانشیری از دارندگان کارت‌های عابربانک خواست رمزهای عبوری خود را با دقت نزد خود نگهداری کرده و به هنگام خرید یا ثبت‌نام اینترنتی به خصوص در کافی‌نت‌ها و مراکز ارایه خدمات اینترنتی این رمز‌ها را در اختیار دیگران و متصدیان قرار ندهند و در صورت اجبار سریعا رمز خود را تغییر دهند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.