سرقت در جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس

ظاهرا در جریان شلوغی‌ها و بی‌نظمی‌های انتهای مراسم و حضور فراوان افراد متفرقه در کنار سن، فرد شیر پاک خورده‌ای یکی از تابلوهای اهدایی را به سرقت برد و عجیب اینکه به اندازه‌ای مجلس بی‌نظم و شلوغ بود که هیچکس متوجه نشد

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،به نقل از افکار نیوز شنبه شب در سالن همایش‌های برج میلاد جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس برگزار شد که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود. به گونه‌ای که جشن بیشتر از چهره‌های سیاسی و رفقای آقای مدیرعامل تجلیل شد تا پیشکسوتان پرسپولیس!

 این موضوع با اعتراض گسترده پیشکسوتان پرسپولیس همراه شد اما در انتهای برنامه به طور ویژه‌ای از محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال تقدیر به عمل آمد.

نکته جالب در جریان این تقدیر سیل فراوان کادوهایی بود که به دادکان اهدا شد و جالب اینکه تقریبا همه هدایا، تابلو فرش‌های نفیسی بود که از طرف رفقا و دوستان به دادکان اهدا شد که تعداد آن‌ها به اندازه‌ای زیاد بود که از تعداد انگشتان دو دست نیز فرا‌تر رفت. با این وجود بعد از برگزاری مراسم تجلیل اتفاق عجیبی رخ داد که حیرت و شگفتی حاضران را برانگیخت.

ظاهرا در جریان شلوغی‌ها و بی‌نظمی‌های انتهای مراسم و حضور فراوان افراد متفرقه در کنار سن، فرد شیر پاک خورده‌ای یکی از تابلوهای اهدایی را به سرقت برد و عجیب اینکه به اندازه‌ای مجلس بی‌نظم و شلوغ بود که هیچکس متوجه نشد و زمانی قضیه لو رفت که برخی از رفقا و دوستان دادکان قصد داشتند تابلوهای اهدایی را به اتومبیل دادکان منتقل کنند و تازه ماجرا لو رفت که ظاهرا یکی از تابلو‌ها مفقود شده! همین اتفاق سبب بروز جنجالی بزرگ شد و حاضران در کنار سن با هم به مجادله لفظی پرداختند.

این اتفاق در حالی رخ داد که امیر علیزاده خواننده سر‌شناس پاپ روی استیج در حال اجرای برنامه بود و او نیز از سر و صداهای بوجود آمده متعجب شده بود و با حیرت به آن می‌نگریست اما علی رغم این جر و بحث بی‌حاصل هیچ اتفاقی رخ نداد و تابلوی قیمتی یافت نشد!


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.