سرقت سنگ قبرهای بهشت زهرا / دستگیری ۲ سارق

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از بازداشت دو مرد که اقدام به سرقت سنگ قبرهای بهشت زهرا کرده بودند، خبر داد.

سرقت سنگ قبرهای بهشت زهرا / دستگیری ۲ سارق

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در حاشیه دستگیری این افراد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک در حال گشت زنی در محدوده بهشت زهرا بود که به یک دستگاه خودروی وانت پیکان با دو سرنشین مشکوک شد. این وانت پیکان در حال حمل تعدادی سنگ قبر قدیمی در قسمت بار خود بود و همین موضوع شک ماموران را برانگیخت.  

وی با بیان اینکه ماموران اقدام به متوقف کردن وانت پیکان مذکور کردند، گفت: با توقف وانت پیکان راننده و دیگر سرنشین اقدام به بیان اظهاراتی متناقض کردند. از سوی دیگر نیز ظاهر سنگ قبرها حاکی از آن بود که این سنگ ها از روی قبر جدا شده است. ضمن اینکه جنس این سنگ ها نیز از نوع مرغوب بوده و جزو سنگ های گران قیمت محسوب می شد.

جلیلیان اضافه کرد: با توجه به اینکه احتمال سرقت سنگ ها از روی قبور وجود داشت، ماموران دو نفر را به همراه وانت و چهار قطعه سنگ قبر به کلانتری منتقل کرده و در آنجا تحت بازجویی قرار دادند که در جریان آن دو متهم که چاره ای جز اقرار به جرم خود نداشتند به سرقت سنگ قبر از بهشت زهرا اعتراف کرده و گفتند که ابتدا اقدام به شناسایی سنگ های گران قیمت قبر کرده و سپس در زمان خلوتی بهشت زهرا اقدام به ربودن  سنگ ها کرده اند.

به گفته  فرمانده انتظامی ویژه شهر ری دو متهم دستگیر شده که سابقه دار نیز بودند، در مجموع به ۱۰ فقره سرقت سنگ قبر در بهشت زهرا اعتراف کردند. برای این افرادپرونده ای تشکیل شده و متهمان  به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.