سرقت فرش گران قیمت با جعل عنوان مأمور برق

سارقی با جعل عنوان مأمور برق، فرش دست باف چند میلیون تومانی را دزدید.

به گزارش خراسان، جوانی که یک فرش دست باف را با یک دستگاه پیکان برای فروش به بازار برده بود به مغازه داری گفت: می خواهم این فرش ماشینی را بفروشم، مغازه دار که در اولین نگاه متوجه بود این فرش بسیار گرانقیمت است چند سوال درباره فرش مذکور از فروشنده آن پرسید و پاسخ های ارائه شده توسط فروشنده که بی ارتباط با نوع و قیمت فرش بود ظن مغازه دار را برانگیخت و او از خرید فرش مذکور خودداری کرد. در همین حال نیز مغازه دار شماره پلاک خودرو پیکان را یادداشت کرد و مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع داد. از سوی دیگر مالباخته که ساعتی پس از سرقت به منزلش واقع در بولوار فرامرز عباسی مشهد مراجعه کرده بود متوجه سرقت شد و با تسلیم شکوائیه ای به کلانتری خواستار دستگیری سارق شد.

یکی از همسایگان وی گفت: فردی خود را مأمور اداره برق معرفی کرد و برای بازدید کنتور وارد واحد آپارتمانی شد. این گزارش حاکی است: مأموران انتظامی با دریافت مشخصات فرش مسروقه دریافتند که ماجرا با فروش فرش دست باف ارتباط دارد بنابراین آن ها با پی گیری شماره پلاک خودرویی که مغازه دار یادداشت کرده بود موفق شدند جوان راننده خودرو را دستگیر کنند. این جوان که به شعبه ۸۰۹ مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد معرفی شده بود به قاضی اسماعیل شاکر گفت: من راننده مسافربر هستم. حدود ساعت ۱۰ صبح جوانی که یک فرش همراه داشت از من خواست تا آن را برای فروش ببرم ولی وقتی به چند فروشنده فرش مراجعه کردیم آن ها از خرید فرش خودداری کردند. من هم به خاطر این که کرایه ام را بگیرم با او به چند جا رفتم، در نهایت نیز او به برادرش زنگ زد و برادرش ۷ هزار تومان کرایه ام را داد. وی افزود: من دزد نیستم و ناخواسته وارد این ماجرا شده ام.

اظهارات وی در حالی بود که مالباخته اظهار داشت سرقت در ساعت ۱۰ صبح انجام شده و من ساعت ۱۱ صبح که به منزل آمدم متوجه سرقت شدم. بنابراین گزارش به دستور مقام قضایی، متهم ۲۵ ساله این پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا درباره فرد مورد ادعای وی تحقیق شود.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.