سرقت ۲ مرد با کلاشینکف از بانک ملت!

۰۸اردیبهشت،

ممتازنیوز: دو مرد سیاهپوش با تجهیزات جنگی به بانکی در مشهد حمله کردند و با سرقت ۷۰ میلیونی پا به فرار گذاشتند.

عقربه‌ها ساعت ۱۰ و ۵۱ دقیقه صبح سه‌شنبه ۳ اردیبهشت را نشان می‌داد، ۲ مرد با لباس یکسره و قدی نزدیک به ۱۸۰سانتیمتر با کفش‌های مشکی که یکی از آن‌ها لاغرتر و حدود ۱۰ سانتیمتر کوتاه‌‌تر بود و هر دو کلاه‌کشی و دستکش مشکی داشتند از خودرویشان در خیابان دانش‌آموز هشتم شهر مشهد پیاده شدند و به سمت بانک ملت رفتند.

این دو مرد با اسلحه‌هایی که داشتند داخل بانک تیرهوایی شلیک کردند و از همه خواستند در گوشه‌ای از بانک روی زمین دراز بکشند.یکی دیگر از دزدان با اسلحه‌ای که در دست داشت کارمندان بانک را در انتهای بانک جمع کرده و با تهدید از یکی از نیروهای خدماتی بانک خواست پول‌های داخل گاوصندوق و گیشه‌های بانک را داخل ساک مشکی رنگ بریزد.

پس از سرقت پول‌ها به سراغ دستگاه عابربانک رفته و در حالی که یکی از کارمندان را مجبور به باز کردن در عابر بانک کرده تا پول‌های آن را نیز به سرقت ببرند در این لحظه دزد قدبلند با صداکردن همدستش با نام «عباس» از وی خواست تا در صورت باز نکردن در خودپرداز کارمند بانک را با اسلحه کمری از پای درآورد.

دزدان با سرقت ۷۰ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان پول به سرعت از بانک خارج و سوار بر پرایدشان گریختند. در حالی که همه مراحل سرقت بانک در ۲دقیقه طول کشیده بود و از همان زمان اول آژیر سرقت بانک به صدا درآمده بود، یکی از کارمندان و مشتریان بانک به سرعت سوار بر خودرویشان به تعقیب دزدان مسلح بانک رفته که در این تعقیب و گریز نیز دزدان توانستند از سایه تعقیب آنان فرار کنند.

سرهنگ احدی رئیس پلیس مشهد به شوک گفت: با به صدا درآمدن آژیر سرقت بانک ماموران کلانتری ۳۶ مشهد به سرعت در محل حاضر شدند که دزدان پیش از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته بودند.

وی افزود: با اعلام سرقت از بانک ملت شعبه دانش‌آموز مشهد کارآگاهان اداره عملیات پلیس ویژه آگاهی و اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در کمتر از ۴ دقیقه در صحنه سرقت حاضر شدند و در بررسی دوربین‌های مداربسته بانک پی بردند که ۲ مرد با اسلحه کمری و کلاشینکف وارد بانک شده و سرنخ‌هایی از عاملان سرقت به دست آمده و تحقیقات برای ردیابی و دستگیری ۲ دزد مسلح ادامه دارد.

منبع:شوک


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.