سرقت ۲۷۸ خانه از ۱۲ سالگی دزد انگلیسی

پلیس انگلستان پسر ۱۹ ساله‌ای را به جرم سرقت دستگیر کرده که از سن ۱۲ سالگی از ۲۷۸ خانه دزدی کرده است.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از ایران شوک؛ آدام کرامپتون علاوه بر این خانه‌ها ۶۰ دزدی خودرو نیز در پرونده بلندبالای کیفری خود داشته است. به گفته پلیس این پسر ۱۹ ساله در ۷ سال
(۱۲ تا ۱۹ سالگی) بسیار پرکار عمل کرده. آدام کرامپتون در دادگاه لستر به سرقت‌های خود اعتراف کرده و به قاضی پرونده‌اش گفته که تصمیم دارد به حرفه شلوغ خود پایان داده و مدتی را استراحت کند.
کرامپتون بنابر تحقیقات پلیس هیچ آدرس ثابتی نداشته و چندین بار مأموران پلیس قصد دستگیری‌اش را داشته‌اند اما موفق به انجام این کار نشده‌اند.
اندی پارکس، بازرس پلیس لستر انگلیس در این ارتباط گفت: این پسر جوان در طول ۷ سال گذشته بسیار پرکار بوده و از سن کمی دزدی‌های خود را آغاز کرده است. سیلویا هاموند یکی از نخستین قربانیان سرقت‌های آدام در این ارتباط گفت: کرامپتون، لپ‌تاپ، تلفن همراه و دوربین دیجیتالم را در جولای ۲۰۰۷ از من به سرقت برده بود که هرگز فکر نمی‌کردم دزد، یک پسر بسیار جوان بوده باشد.
یان جانسون دادستان پرونده آدام در این ارتباط گفت: دادگاه آدام در ۲۳ اکتبر امسال دوباره برگزار خواهد شد، وی بسیار جوان است. به نظر می‌رسد سرقت‌هایش را هنگامی که یک کودک بوده آغاز کرده است. /ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.