سرلیست فهرست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر هنوز مشخص نشده است

۰۶اردیبهشت،

سرلیست فهرست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر هنوز مشخص نشده است

» سرویس: سیاسی – سیاست داخلی

213-27.jpg

دبیر کمیته انتخابات شوراهای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: این شورا با هماهنگی بزرگان جریان اصلاحات، شورای عالی سیاستگذری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را سامان داده و هنوز هیچ بحثی دربارهٔ کاندیداها مطرح نشده است.

فرج کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به خبر سرلیستی محسن هاشمی در فهرست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران که از سوی بعضی اشخاص به عنوان موضع اصلاح‌طلبان مطرح شده بود، اظهار کرد: مطالب مطرح شده دربارهٔ سرلیست فهرست کاندیداهای مورد نظر اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر که توسط بعضی اشخاص مطرح شده است به شدت تکذیب می‌شود.

وی افزود: اشخاصی که خود را منتسب به اصلاح‌طلبان می‌دانند و چنین مطالب و خبرهای را مطرح می‌کنند، سخنگوی اصلاح‌طلبان نیستند و تنها نظر شخصی خود را ابراز کرده‌اند.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد: نظرات و مواضع مجموعه اصلاح‌طلبان از سوی رئیس دوره‌ای این شورا یا سخنگویی که از طرف این شورا تعیین می‌شود به اطلاع مردم می‌رسد و اشخاصی که هیچ مسئولیتی از جانب اصلاح‌طلبان به آنها واگذار نشده است، نمی‌توانند از این شورا صحبت کنند بلکه تنها نظرات شخصی خود را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.