سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومانی مخابرات در تلفن همراه و اینترنت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی سید هاشمی رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در دیدار بــا رئیس جدید سازمان خصوصی سازی گفت: شرکت مخابرات ایران با در اختیار داشتن ۱۸ درصد بازار بورس کشور ، ۳۲ هزار پرسنل رسمی و ۴۰ هزار پرسنل پیمانکاری بزرگترین شرکت بورسی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: حمایتهای خوب اولیه موجب شد این شرکت بتواند از میزان EPS با قیمت ۱۳۰ ریالی قبل از خصوصی سازی را به ۴۲۰ ریال افزایش دهد.

 

سید هاشمی با اشاره به برنامه سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران در سال جاری گفت : برای تداوم توسعه مخابرات به همکاری سازمان خصوصی سازی نیاز داریم و انتظار این است که کارهای مسکوت مانده گذشته هر چه سریعتر سامان گیرد.

 

احمدوند رئیس سازمان خصوصی سازی نیز در این دیدار گفت: تنها توجیه خصوصی سازی افزایش کارایی است و در شرایط حساس کنونی، شرکت مخابرات ایران به خوبی از عهده این کار برآمده است.

 

وی گفت: در حوزه تولید و خدمت به مردم باید پرکار بود و با توجه به شعار امسال همه ما وظیفه داریم نگاه دقیـــق تر به تولید کالا و خدمات داشته باشیم.

 

مظفز پور رنجبر – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز دراین دیدار با برشمردن پاره ای مشکلات موجود در همکاری هــای فی مابین گفت: عملکرد خوب مخابرات با تعامل خود را نشان خواهد داد و فشارهای سازمان خصوصی سازی را کــم می کند. شما باید کمک کنید تا شرکت مخابرات ایران بتواند برنامه های خود را به نحو مطلوب اجرا کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.