سرمربی صنعت نفت: امیدمان باقی است

۲۶ام بهمن ،

 علی فیروزی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل آلومینیوم در پاسخ به این سؤال که چرا نفت آبادان به چنین روزی دچار شده است، عنوان کرد:‌ این سؤال را نباید از من بپرسید بلکه باید از کاستا و کاسیمیرو و آنهایی که سبب شدند فوتبال آبادان به این روز بیافتد، بپرسید. آنهایی که به دنبال منافع شخصی خود بودند و فوتبال آبادان را ذلیل کردند باید این پرسش را پاسخ بدهند.

وی افزود: همین بازیکنانی که در زمان کاستا و کاسیمیرو فعالیت داشتند من در اختیار دارم، بازیکنانم از لحاظ خلاقیت خوب می باشند اما به دلیل اینکه خوب تمرین ندیده‌اند اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مقابل آلومینیوم ۴۵ دقیقه این تیم را زیر فشار قرار دادیم اما بازیکنانم اعتماد به نفس خوبی ندارند کسانی که مسبب این وضعیت در آبادان شدند را به خدا واگذار می‌کنم. چگونه می‌توانند جوابگوی مردم پرشور باشند.

فیروزی یادآور شد: باید از ۷ ماه پیش سرمربی این تیم می‌شدم، صنعت نفت جایگاهش اینجا نیست با اینکه در رده‌‌های انتهایی قرار داریم اما باز هم می‌گویم ما به امید زنده‌ایم و سعی و تلاش خودمان را همچنان ادامه خواهیم داد، انتحاری و هجومی بازی می‌کنیم و امیدمان هم باقی است زیرا فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.