سرمربی بنفیکا جای قلعه نویی را می گیرد؟/ جانواریو می گوید او بهترین مربی دنیاست!

به گزارش خبرآنلاین ؛ مسئولان تیم آسیایی تراکتورسازی پس از جدایی قلعه نویی تصمیم دارند یک مربی بزرگ بین المللی را برای هدایت تیم شان به تبریز بکشانند. آنها که در این چند مدت با بازیکنان پرتغالی تجربه خوبی داشتند حالا پس از خرید دو یار جدید پرتغالی ، می خواهند یک سرمربی سرشناس را هم از این کشور استخدام کنند.

باشگاه تراکتورسازی پس از اینکه احتمال حضور مولر در تبریز کاهش یافت مذاکرات خود را دیگر گزینه ها انجام داد و در این بین از جلساتی که در باشگاه تراکتورسازی برگزار می شود خبر می رسد که نام یک مربی داخلی نیز به گزینه ها افزوده شده است که شانس زیادی برای حضور در تراکتور دارد.
با توجه به محرمانه بودن جلسات همچنان نامی از این مربی داخلی گفته نمی شود اما به نظر می رسد دو گزینه خارجی همچنان در ردیف اول گزینه ها باشند.
جورج خوزه سرمربی ۵۷ ساله در حال حاضر یکی از اصلی ترین گزینه های سرمربی گری تیم محبوب شمالغرب کشور است. در گذشته تاپ مولر سرمربی آلمانی به عنوان اصلی ترین گزینه مربیگری تراکتورسازان مطرح بود ولی به دلیل عدم توافق با باشگاه تراکتورسازی او به احتمال زیاد در ایران مربیگری نخواهد کرد.
با توجه به آخرین اخبار گزارش شده، دو بازیکن پرتغالی جذب شده به تراکتور زیر نظر مربی پزتغالی کار کرده اند. وی که در دوران بازیگری به عنوان هافبک بازی می کرد سابقه مربی گری در تیم های بزرگی در کارنامه دارد و با تیم های مختلف افتخارات گوناگونی کسب کرده است.
این مربی سرشناس پرتغالی بیش از ده سال است که در کشور خود به مربیگری می پردازد و طی چند سال اخیر در تیمهای بلنسس و براگا کار کرده و از سال ۲۰۰۹ مسئولیت تیم بنفیکا را عهده دار بوده است و فصل گذشته با این تیم نایب قهرمان لیگ پرتغال شد.
خوزه مربی بوده که بیشتر با جوانان کار می کند و تیم های او هزینه کمی برای باشگاه دارد و در آخرین فصل حضور خود در بنفیکا با بودجه باور نکردنی توانست نتایج خوبی بگیرد.
جورج خوزه ، سرمربی مورد علاقه فابیو جانواریو بازیکن برزیلی سپاهان است. او درباره این مربی می گوید:« بدون شک در زندگی ام مربی خوبی چون او نداشتم. واقعا رویایی کار می کند و نتایج امسالش با بنفیکا نشان داد که حرف ندارد. آنها نایب قهرمان لیگ پرتغال شدند ، واقعا عالی بودند.»

باید دید ، تجربه سرمربی خارجی بعد از سال ها که تراکتور تجربه های ناموفقی را با ارنست میدن دروپ و واسیلی گوجا در دور دوم حضورش در تبریز داشت برای این تیم محبوب آذری زبانان کشورمان ، موفقیت آمیز می شود؟

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.