سرمربی تیم مس سرچشمه: تیم گل گهر سیرجان حریف سختی است

ˈداوود مهابادیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم گل گهر سیرجان مربی، بازیکنان و مدیریت خوبی دارد و با آنالیز و تماشای فیلم دیدار قبلی این تیم، متوجه شدیم که استحقاق پیروزی را بر حریف خود داشت.

وی ادامه داد: در هفته جاری تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و بازیکنان ما شرایط خوبی را از نظر روحی و جسمی دارند و همه چیز برای برگزاری یک دیدار خوب و تماشایی آماده است.

مهابادی، بیان کرد: در هفته های ابتدایی لیگ دسته یک فوتبال هنوز تیم ها شمایل و هماهنگی کامل را ندارند و برای بهتر شدن شرایط خود به گذر زمان نیاز دارند.

وی افزود: در دیدار با گل گهر سیرجان محرومیت سه بازیکن ما تمام شده و تنها سه بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه، با بیان اینکه البته این موضوع دلیلی برای کسب حداکثر امتیازات در هفته های نخست نیست، اظهار داشت: با گذشت زمان بر روی مسائل تاکتیکی و تکنیکی تیم های حریف، برنامه ریزی بیشتری را انجام خواهیم داد.

وی گفت: تیم مس سرچشمه تمرینات خود را پیش از آغاز فصل، در زمان خوبی آغاز کرد و در این مدت نیز ۹ دیدار تدارکاتی را با تیم های لیگ برتری، لیگ دسته یک و لیگ دسته دو برگزار کردیم.

مهابادی، بیان کرد: به طور قطع تیم ما برای کسب عنوان قهرمانی و صعود دوباره به لیگ برتر در فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک فوتبال تلاش خواهد کرد.

دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و مس سرچشمه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال فردا پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی گل گهر در سیرجان برگزار خواهد شد.ک/۳

۷۴۴۳/۸۱۵۴/۲۶۲۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.