سرمربی تیم ملی کشتی وضعیت نوجوانان فرنگی کار را مطلوب ارزیابی کرد

‘ خلیل رشید محمد زاده’ عصر پنجشنبه در حاشیه تمرینات این تیم در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی نوجوانان فرنگی کار کشورمان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با آمادگی لازم در این رقابت ها شرکت کرده است.

وی با اشاره به کسب مقام سومی جهان در سال گذشته در مجارستان اظهار امیدواری کرد: با ارایه کشتی های قابل قبول ، امسال نیز تیم ملی نوجوانان کشورمان جزو سه تیم برتر جهان قرار گیرد.

محمدزاده با بیان اینکه سال گذشته جمهوری آذربایجان قهرمان و روسیه نایب قهرمان جهان شدند ، گفت: بدون شک امسال نیز کشتی گیران کشورهای روسیه ، آذربایجان، گرجستان ، اوکراین و ترکیه حریفان اصلی ما در این رقابت ها خواهند بود.

تیم ملی کشتی نوجوانان فرنگی کار کشورمان که شب گذشته وارد باکو شده است، عصرپنجشنبه نخستین دور تمرینات خود را در سالن مجموعه ورزشی حیدرعلی اف باکو برگزار کرد.

فدراسیون کشتی ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ‘ عبدالحسین جهانبخشی ‘ را در ۴۲ کیلوگرم ،’ محمد الیاسی ‘در ۴۶ کیلوگرم ،’ رضا خدری ‘در ۵۰ کیلوگرم، در ۵۴ کیلوگرم علی ارسلان و’ سید میثم رمضانی ‘را در ۵۸ کیلوگرم راهی باکو کرده است.

همچنین’ پرهام قنبری’ در ۶۳ کیلوگرم ،’ مهدی فلاح ‘ در ۶۹ کیلوگرم ،’ علی محمود’ در ۷۶ کیلوگرم ، ‘دانیال اکبری’ در ۸۵ کیلوگرم و ‘ایمان فاریاب ‘در ۱۰۰ کیلوگرم به باکو اعزام شده اند.

مراسم وزن کشی نوجوانان فرنگی کار کشورمان شامگاه جمعه سوم شهریورماه برگزار می شود و مسابقات گروه نخست در وزنهای ۴۲ ،۵۰ ، ۵۸ ، ۶۹ و ۸۵ کیلوگرم روز چهارم شهریور و پنج وزن بعدی روز پنجم شهریور در این مجموعه ورزشی برگزار می شود.

پیش از این در مسابقات جام جهانی کشتی نوجوانان جهان کشتی گیران آزادکار کشورمان موفق شدند پس از دو روز مبارزه با کسب یک مدال طلا و شش مدال برنز و ۶۰ امتیاز مقام سوم نوجوانان جهان را ازآن خود کنند.

رقابت های کشتی نوجوانان جهان در رشته مردان و زنان طی روزهای ۲۱ تا ۲۷ اگوست (۳۱ مرداد تا ۶ شهریورماه ) در باکو برگزار می شود و در مجموع بیش از ۸۵۰ نفر اعم از کشتی گیر، کادر فنی تیم ها و داوران بین المللی از ۴۱ کشورجهان به جمهوری آذربایجان سفر کرده اند.

خاورم/۱۱۰۸**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۸۷۲۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.