سرمربی تیم ملی ما را از هدف اصلی دور می کند

۲۰خردادماه،

مربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: سرمربی اوکراینی تیم ملی به سبب مسئولیت های بسیاری که دارد ما را به هدفمان نمی رساند.

امید شیخ احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی شاخصین ژیمناستیک از ۲ تیر ماه به میزبانی لرستان برگزار می گردد و گنادی کوتلینکف هدایت آنها را بر عهده دارد.

مربی تیم ملی ژیمناستیک نوجوانان اضافه کرد: از آغاز سال تازه تاکنون هیچ ابلاغیه ای برای مربیگری از سوی فدراسیون دریافت نکردم در حالی که من ،‌ مسعود جودی ، ماهان با ژرنگ و بهرام سلطانی مربیان رسمی فدراسیون در رده سنی نوجوانان هستیم.

شیخ احمدی تصریح کرد: اگر مسئولان فدراسیون در کنار سر مربی اوکراینی از یک مربی داخلی نیز بهره بگیرند هم اردو به نتیجه مطلوب می رسد وهم مربیان از تجربه خوبی برخوردار می شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت های سر مربی تیم ملی ما را از هدف اصلی دور می کند، گفت: گنادی کوتلینکف یکی از مربیان خوب دنیا ست ولی واقعیت این است که یک مربی نمی تواند تمام رده های سنی را به صورت مطلوب پوشش دهد و بهتر است در ارائه برنامه و رفع اشکال ملی پوشان در رده های سنی جوان ،‌ نوجوانان و نونهال از وی استفاده شود.

مربی تیم ملی نوجوانان در پایان خاطر نشان کرد: اتفاقات اخیر ناشی از کوتاهی فدراسیون نیست چرا که ژیمناستیک با  مشکل کمبود بودجه مواجه است و همین امر برگزاری مسابقات و اردوها را با مشکل مواجه کرده است و مربیان داخلی هم نمی توانند تجربیات خود را در اختیار مستعدان و ملی پوشان قرار دهند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.