سرمربی تیم ملی پینگ پنگ جوانان: همه از عملکرد ایران شگفت زده شدند

‘محسن شیشه گرها’ روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در قزوین افزود: هیچ کس باور نمی کرد تیم ایران که رنکینگ بازیکنان آن از خیلی از تیم های حاضر در این مسابقات پایین تر بود بتواند عنوان نایب قهرمانی را بدست بیاورد.

وی با بیان اینکه وقتی در گروه سختی که برزیل و سوئد در آن حضور داشتند قرار گرفتیم بازیکنان کمی روحیه خود را از دست دادند، افزود: برزیلیها جزو هفت تیم برتر دنیا هستند و در ترکیب خود از یک بازیکن چینی نیز سود می بردند ولی ملی پوشان با همت و غیرت بالای خود موفق به شکست این تیم شدند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان، شکست تیم برزیل که از بهترین مربیان دنیا سود می برد، توسط ایران را شگفتی رقابت های پروتور جهانی لهستان خواند و اظهار داشت: کسب این نتیجه موجب حیرت همه تیم های حاضر در این مسابقات شد.

شیشه گرها ادامه داد: تیم کشورمان با پیروزی مقابل تیم قدرتمند سوئد پا به مرحله حذفی مسابقات جهانی لهستان گذاشت و در این مرحله نیز با شکست تیم های منتخب جمهوری چک و آمریکا، روسیه و چک موفق به حضور در فینال این رقابت ها شد تا با پیش رو برداشتن این تیم ها دست به کار بزرگی بزند.

وی با ستایش از عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی لهستان که هفته گذشته برگزار شد، افزود: در دیدار فینال نیز به رغم شکست برابر تیم آلمان ملی پوشان بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و این نتیجه چیزی از شایستگی آنها در این رقابت ها کم نکرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان خاطر نشان کرد: ملی پوشان با کسب این نتایج درخشان با روحیه و انگیزه خوب و بالایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند.

شیشه گرها، کار تیمش در مسابقات آسیایی را به مراتب سخت تر از پروتور جهانی لهستان دانست وگفت: با این وجود اطمینان دارم بازیکنان ما در این رقابت ها نهایت سعی و تلاش خود را برای ارایه یک نمایش خوب و رضایت بخش انجام می دهند.

وی در پایان از برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان از هفته آینده در تهران خبر داد و افزود: این اردو تا پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا که از بیستم تیرماه در چین آغاز می شود، ادامه پیدا می کند.

۷۳۹۲/۶۱۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۱۰۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.