سرمربی تیم والیبال نشسته: مسئولیت شکست در مقابل بوسنی برعهده من است

به گزارش ایرنا، ˈهادی رضاییˈ که با خبرنگاران ایرانی حاضر در سالن اکسل لندن گفت و گو می کرد، افزود: ما در بازی امشب بسیار بد بودیم و من به عنوان سرمربی مسئولیت ناکامی در این بازی را برعهده می گیرم و از مردم خوب ایران به خاطر از دست دادن مدال طلا عذرخواهی می کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره برنامه های آینده تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، اظهارداشت: هنوز معلوم نیست که من به عنوان سرمربی به فعالیت خود در این تیم ادامه دهم ولی اگر در آینده در این مسئولیت باقی بمانم قطعا تغییراتی در تیم انجام خواهم داد.

وی در تحلیل بازی فینال در مقابل بوسنی گفت: ما گیم اول را بردیم و در گیم دوم نیز از حریف جلو بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم این برتری را حفظ کنیم. شکست در گیم دوم روحیه بازیکنان بوسنی را دوچندان کرد.

رضایی با ستایش از عملکرد تیم بوسنی و هرزگوین افزود: هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند و کاملا با نقاط ضعف و قوت یکدیگر آشنا بودند ولی در نهایت این تیم بوسنی بود که بهتر ما از این شناخت و آنالیز تیم حریف بهره برد و با استفاده از نقاط ضعف ما، پیروز شد.

تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران شنبه شب در مسابقه فینال بازی های پارالمپیک لندن با قبول شکست در مقابل بوسنی و هرزگوین، به مدال نقره این بازی ها بسنده کرد.

والیبالیست های کشورمان در این مسابقه که در سالن اکسل لندن برگزار شد، با حساب ۳ بر ۱ نتیجه را به حریف واگذار کردند.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گیم اول این مسابقه را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود پایان داد، ولی در گیم های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۱ – ۲۵، ۲۲ – ۲۵ و ۱۵- ۲۵ شکست خورد.

تیم کشورمان که هفته گذشته و در دور مقدماتی بازی ها، تیم بوسنی را با حساب ۳ بر ۱ شکسته داده بود، در مسابقه امشب نتوانست در حد و اندازه های خود بازی کند و نسبت به بازی های قبلی پر اشتباه و ناهماهنگ ظاهر شد.

هادی رضایی در پاسخ به سوالی درباره ضعف های تیم ایران در بازی امشب در مقایسه با بازی اول در مقابل تیم بوسنی گفت: من قبول دارم که تیم ما امشب شادابی و طراوت بازی هفته گذشته در مقابل بوسنی را نداشت. ما در بازی فینال آن حس برتری جویی همشیگی را نداشتیم و پراشتباه ظاهر شدیم.

وی در درباره داوری مسابقه فینال نیز اظهارداشت: داور مسابقه چند اشتباه داشت ولی این اشتباهات در شکست تیم ما تاثیر گذار نبود.

تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران با پنج قهرمانی و یک نایب قهرمانی در دوره های گذشته بازیهای پارالمپیک، امید اول کسب مقام قهرمانی در بازیهای لندن به شمار می رفت و به همین دلیل شکست این تیم در مقابل بوسنی باعث شگفتی اکثر کارشناسان شد.

اروپام**۱۵۹۲**۳۴۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.