سرمربی سئول: هواداران استقلال کار ما را سخت می کنند/ برای پیروزی به ایران آمده ایم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – چوی یونگ سو سرمربی اف‌سی‌سئول کره می گوید در دیدار برگشت تیمش را برای پیروزی راهی میدان خواهد کرد.

به گزارش ممتاز؛ چوی یونگ سو سرمربی تیم فوتبال اف‌سی‌سئول کره در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: «در واقع تیم ما نماینده لیگ کره است و خوشحالیم که در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. ما برای پیروزی به ایران آمده ایم و امیدوارم بازی خوبی برابر تیم قدرتمند استقلال ارائه کنیم.»

او ادامه داد: «حضور تماشاگران کار ما را سخت خواهد کرد و از آنجایی که ممکن است در جریان بازی با مشکلاتی روبرو شویم از بازیکنانم خواسته ام که صبور باشند. تماشاگران می‌توانند سبب استرس شاگردانم شوند اما خوشبختانه بازیکنان خوب و با سابقه ای داریم که پیش از این شرایط مشابه ای را تجربه کرده اند. آنها می‌توانند از سروصدای تماشاگران ایرانی لذت ببرند.»

سرمربی سئول در پاسخ به این سوال که آیا با تدابیر تدافعی تیمش را راهی میدان خواهد  کرد، گفت: «ما به فکر گلزنی هستیم چرا که در صورت دریافت گل اول کارمان سخت خواهد شد. اینکه دو تیم تا این مرحله از مسابقات بالا آمده اند، نشان از تفکرات تهاجمی  دارد و به نظر من در بازی فردا هر دو تیم به دنبال به ثمر رساندن گل اول می باشند. ما در بازی رفت دو بر صفر پیروز شدیم و قطعا استقلالی‌ها هجومی حاضر خواهند شد.»

یونگ سو با اشاره به کیفیت پایین چمن ورزشگاه سئول گفت: «گرمای هوا کیفیت چمن ورزشگاه ما را پایین آورده بود، اما در طول زمان کیفیت آن به مراتب بهتر خواهد شد. به هر حال من هنوز چمن ورزشگاه آزادی را از نزدیک ندیده ام.»

او با بیان اینکه غیبت تیموریان و نکونام در بازی فردا به نفع تیم او خواهد بود، گفت: «آنها بازیکنان مهم و تاثیرگزار استقلال می باشند و غیبت شان به سود ما خواهد بود، هر چند دو بازیکن نه چندان مطرح جانشین آنها خواهند شد و این مسئله کار را برای ما سخت می کند.»

سرمربی کره در ادامه در مورد ممنوع کردن فعالیت بازیکنان در فیس بوک گفت: «همیشه از شاگردانم خواسته ام که با هواداران در ارتباط باشند و استفاده از فیس بوک را برای آنها ممنوع نکرده ام.»

یونگ سو در پایان گفت: «ما در بازی رفت با برنامه کار کردیم و به پیروزی رسیدیم، اصلا به این مسئله کاری ندارم که گل های ما شانسی بوده یا نه، امیدوارم شاگردانم فردا هم انتظارات من را برآورده کنند.» 

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.