سرمربی فرش آرا مشهد:بی تجربگی من عامل باخت تیم بود

به گزارش ایرنا،’حمید بی غم’ شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران به نتیجه ۴ بر صفر تیمش تا دقایق پایانی در برابر گیتی پسند اشاره کرد و افزود:تاکنون چنین بازی قشنگی ندیده بودم.

وی در مورد شناخت دو مربی از طرز تفکر یکدیگر اظهار داشت: فصل گذشته در کنار افضل به عنوان مربی در تیم گیتی پسند مشغول کار بودم و مربیگری خود را مدیون افضل هستم بنابراین شناخت ما از طرز تفکر یکدیگر در کیفیت بازی بی تاثیر نبود.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد در مورد سطح بازی تیم گیتی پسند در فصل جاری گفت: این تیم نسبت به سال قبل راحت تر قهرمان خواهد شد و از سطح کیفی خوبی برخوردار است.

بی غم ،در مورد جایگاه تیمش در پایان لیگ جاری فوتسال گفت: وقتی از گیتی پسند جدا شدم و به مشهد رفتم، این تیم قهرمان بود و لذا باید تیم ما نیز در نیمه بالای جدول قرار گیرد و اگر غیراز این باشد انتخاب من اشتباه بوده است.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد در مورد حسین حسینی دروازه بان تیم گیتی پسند و حسین عظیمی’دروازه بان تیمش اظهارداشت: این دو دروازه بان بعد از اینکه گل دریافت می کنند از لحاظ روحی افت کرده و به همین دلیل هم ما و هم گیتی پسند مجبور شدیم در ادامه مسابقه دروازه بانان خود را تعویض کنیم.

به گزارش ایرنا،تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور مقابل تیم فرش آرا مشهد به برتری رسید و پیروزی های خود را ادامه داد.

در این دیدار که در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد، تیم گیتی پسند اصفهان ۶ بر ۵ مقابل حریف خود به برتری رسید.

پ/۷۱۳۲/۱۰۴۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۳۷۳۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.