سرمربی لبنان: ایران و رسانه‌های لبنانی را با هم بردیم / با تاکتیک و برنامه برنده شدیم

سرمربی تیم ملی لبنان پس از پیروزی تیمش برابر ایران گفت: ثابت کردیم که اگر شما رسانه‌ها به ما اجازه بدهید می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

تئو بوکر سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان که به دلیل نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی تا پیش از بازی با ایران زیر انتقاد شدید رسانه‌های لبنانی قرار داشت پس از پیروزی بزرگ تیمش مورد تشویق خبرنگاران قرار گرفت.

او ابتدا با لحنی پیروزمندانه گفت: نشان دادیم که شما اگر به ما اجازه دهید می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. ما نشان دادیم که می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و مقابل تیم قابل احترام ایران به پیروزی رسیدیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران لبنانی که از او درباره ارتباطش با رسانه‌ها پرسیدند، گفت: اگر به عقب برگردید می‌بینید که ما زیر انتقاد شدید بودیم و حتی زمانی که در اردوی مالزی بودیم، به بازیکنان اعلام کردیم که حق ندارید خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های لبنانی را ببینید.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران ایرانی که از او درباره عملکرد تیم ایران پرسید گفت: من ابتدا باید بگویم که در این بازی برخی تماشاگران لبنانی امروز تیم ایران را تشویق کردند.

واکنش این مرد لبنانی با پاسخ خبرنگار ایرانی همراه شد و به او گفت که آن‌ها تماشاگران ایرانی بودند و نه لبنانی.

او در ادامه گفت: برای من ایران تیم قابل احترامی است اما این بازی رقابت بین ایران و لبنان نبود بلکه جنگ رسانه‌های لبنانی با من و تیمم بود. خوشحالم که توانستیم با تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف مقابل تیم قدرتمند ایران به پیروزی برسیم.

سرمربی لبنان در مورد وقت کشی بازیکنان این تیم گفت: فیلم بازی را می‌توانید ببینید. ما با تاکتیک و برنامه برنده شدیم.

بوکر همچنین در نشست خبری، تلویحا این پیروزی را به مربیگری خودش ربط داد. وی در پایان گفت: می‌خواهم از کسانی که به ما برای رسیدن به این پیروزی کمک کردند تشکر کنم.

با وجود اینکه یک ساعت پس از مسابقه ورزشگاه خالی از تماشاگر شده، در اطراف ورزشگاه جشن لبنانی‌ها ادامه دارد و آن‌ها با آتش‌بازی و پرتاب مواد آتش‌زا این پیروزی را جشن می‌گیرند.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.