سرنوشت کربکندی در دست هیات مدیره است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به شایعه برکناری رسول کربکندی،تاکید کرد که در این خصوص هیات مدیره تصمیم می‌گیرد.

خسرو ابراهیمی پس از ششمین شکست ذوب اهن در لیگ می گوید:« بحث ناکامی ذوب آهن به دو سال گذشته باز می‌گردد که مشکلات مالی گریبان باشگاه را گرفت و کماکان این معضل بزرگ ادامه دارد. متاسفانه در ابتدای لیگ ۹۰ درصد نفرات اصلی خود را به خاطر همین مشکلات مالی از دست دادیم و با محدودیت شدید مالی تیم جدید را بستیم.»

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهید مشکلات مالی باشگاه ذوب آهن حل شود تاکید می کند:«طبق خبرهای خوبی که شنیده‌ایم بزودی مشکلات مالی حل می‌شود اما امیدوارم این اتفاقات نوش دارو بعد از مرگ سهراب نباشد هرچند این تاثیر خوب مالی مشکلات باشگاه را کاملا حل خواهد کرد.این تسهیلات قرار است از طریق وام و یا بودجه‌ای از کارخانه ذوب آهن باشد که با رفع مشکلات قانونی قابل پرداخت خواهد شد. قطعا با این دریافتی بدهی‌های گذشته و مطالبات بازیکنان در سال جاری پرداخت می‌شود.»

ابراهیمی در پایان در خصوص وضعیت رسول کربکندی و کادر فنی می گوید:« در این باره اجازه بدهید اظهارنظر نکنم، زیرا تصمیمات در باشگاه ذوب آهن فردی نیست. این موضوع که کربکندی بماند یا عوض شود قطعا در جلسه هیات مدیره مطرح خواهد شد و تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ می‌شود.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.