سرویس‌دهی مراکز خدمات مشترکین ایرانسل در تعطیلات نوروز ۹۲

۲۶م اسفند ،

 

ایرانسل اسامی و ساعات کار مراکز خدمات مشترکین خود را که در ایام تعطیلات نوروز ۹۲ به ارائه خدمات به مشترکین می پردازند اعلام کرد.
 
مدیر روابط عمومی ایرانسل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب که تمامی مراکز خدمات مشترکین ایرانسل در کشور تا پایان روز کاری ۲۸ اسفندماه ۹۱ مطابق با روال همیشگی تا ساعت ۱۶ به ارائه خدمات به مشترکین ایرانسل می پردازند گفت: تمامی مراکز خدمات مشترکین ایرانسل در روزهای سوم و چهارم فروردین ۹۲ از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده پاسخ گویی به مشترکین ایرانسل می باشند.
 
وی تصریح کرد: از روز ۵ فروردین ماه تا پایان تعطیلات مراکز خدمات مشترکین ایرانسل در شهرهای بابل و شیراز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۶:۳۰ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۱ آماده پاسخگویی به مشترکین می باشند.
 
کریم بیگی اضافه کرد: کارشناسان مرکز خدمات مشترکین ایرانسل واقع در میدان جمهوری نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۶ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ آماده پاسخ گویی به مشترکین می باشند.
 
مدیر روابط عمومی ایرانسل در خصوص دیگر مراکز خدمات مشترکین ایرانسل نیز گفت: مراکز خدمات ارتباطی ایرانسل واقع در شهرهای مشهد مقدس، تبریز و تهران (مترو صادقیه، مترو امام حسین(ع) و مترو امام خمینی(ره) در طول هفته از ساعت ۸ الی ۱۹ آماده پاسخ گویی به مشترکین می باشند.
 
کریم بیگی خاطرنشان کرد: کارشناسان مرکز خدمات مشترکین ایرانسل در اصفهان نیز در طول هفته از ساعت ۸ الی ۱۷ آماده پاسخ گویی به مشترکین ایرانسل می باشند.
 
به گفته وی، کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط و مرکز تماس شبانه روزی شبکه وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ۲۴ ساعت شبانه روز، هفت روز هفته و تمامی ایام سال آماده پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان‌اند، ضمن آنکه مشترکین ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* میتوانند نشانی و نقشه نزدیک ترین نمایندگی ایرانسل به موقعیت جغرافیایی خود را با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل دریافت کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.