سرویس رایگان DeviceAnywhere کی نوت برای آزمایش دستگاه های موبایل راه اندازی شد

۱فروردین ۱۳،

 

کی نوت اعلام کرد از طریق پلتفرم DeviceAnywhere خود از دستگاه های مبتنی بر iOS 6، آندروید ۴٫۲ و ویندوز ۸ پشتیبانی خواهد کرد. این پلتفرم آزمایش از راه دور برای کاربران امکان آزمایش سرویس های دستگاه های موبایل خود را از طریق یک واسط وب بدون نیاز به اقدام فیزیکی فراهم می کند.

به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ارائه یک تجربه موبایل با کیفیت بالای ثابت همچنان یک چالش مهم برای شرکت های علاقمند به دستیابی به جمعیت متفاوتی از کاربران موبایل است. همراهی با اکوسیستم درحال تغییرات دستگاه های موبایل چالش های بزرگی را پیش روی تیم های تحقیقاتی قرار داده است. درحالی که تعداد تولیدکنندگان سیستم های عامل و دستگاه های OEM کاهش می یابند، چندگانه شدن دستگاه ها همچنان یک مسئله بزرگ است. کاربران موبایل به راحتی می توانند تشخیص دهند که یک دستگاه آندرویدی کاملا عملکرد متفاوتی نسبت به دستگاه دیگر دارد. اپل با معرفی آیفون ۵ و آیپد مینی فاکتورهای تازهی را برای دستگاه های iOS خود معرفی کرده است. با ورود دستگاه های تازه مبتنی بر ویندوز ۸ و سیستم عامل بلک بری به بازار، چندگانگی دستگاه ها لایه بیشتری از پیچیدگی را به توسعه موبایل می افزاید. با افزودن تازهترین و به روزترین دستگاه های موبایل به مجموعه DeviceAnywhere، کی نوت درحالی که انعطاف پذیری مورد نیاز برای توجه به تغییرات آینده را پشتیبانی می کند، به آزمایش کنندگان کمک می کند تا با زمینه درحال تغییر موبایل همراه باشند.

بنابر اظهارات Vik Chaudhary نایب رئیس مدیریت محصول و توسعه شرکت در کی نوت: با ایجاد شدن تعداد رو به افزایشی از انواع دستگاه های موبایل تازه و فاکتورهای ساختاری، کی نوت به روزترین راه حل های آزمایش موبایل را به بازار ارائه می دهد.

توانایی آزمایش از طریق تازهترین مدل های دستگاه ها و فاکتورهای ساختاری با دستگاه های واقعی دقیق ترین راه را برای آزمایش وب پایگاه اینترنتی های موبایل و نرم افزارها در اختیار کاربران قرار می دهد. با افزودن این دستگاه های تازه به پلتفرم DeviceAnywhereکاربران می توانند از توانایی آزمایش دستگاه از راه دور، خودکار و دستی از طریق رایانش ابری برخوردار شوند.

کی نوت اخیرا DeviseAnywhere رایگان که اولین ابزار کاملا رایگان برای آزمایش تعاملی دستگاه است را معرفی کرده است که به کاربران امکان جستجوی فوری وب پایگاه اینترنتی های موبایل برروی گوشی های هوشمند از طریق یک واسط وب را می دهد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.