سری سوم «از کی بپرسم» کلید خورد

جام جم آنلاین: سری سوم مسابقه «از کی بپرسم» همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) کلید خورد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، امید محمدیان امیری تهیه کننده و کارگردان مسابقه «از کی بپرسم» گفت: اولین قسمت سری سوم این مسابقه با تغییر جزیی در دکور و لوگو از پایان خرداد ماه آغاز می شود.
 
وی در خصوص ساختار «مسابقه از کی بپرسم» اظهارداشت: سری سوم این مسابقه با ۳۱ قسمت ۶۰ دقیقه ای تهیه و تولید می شود که ۲۸ قسمت از این برنامه شامل ۱۴ مسابقه مقدماتی برای بانوان و ۱۴ مسابقه مقدماتی برای آقایان است.

وی اضافه کرد: دو مسابقه نیم نهایی و یک مسابقه هم اختصاص به فینال فینالیست‌ها دارد که شامل هفت نفر خانم و هفت نفر آقا است.

تهیه کننده مسابقه «از کی بپرسم» درباره تفاوت این دوره از مسابقه با سری اول و دوم، گفت: در دوره قبل اگر شرکت‌کننده‌ای پاسخ یک سوال را نمی‌دانست از شرکت‌کنندگان دیگر پرسیده می‌شد، ولی در این دوره هر سوال برای یک شرکت‌کننده است و اگر شرکت‌کننده پاسخ به آن را بلد نباشد خود مجری پاسخ را می‌گوید . همچنین هر برنامه دارای سه بخش است که در مرحله نخست ۲۸ سوال تک گزینه ای به صورت دوره ای از هر شرکت کننده دو سوال پرسیده می شود و مرحله دوم ۳۰ سوال چهار گزینه ای به صورت پرسشی و «از کی بپرسم» و مرحله سوم که نفر اول و دوم با امتیاز بیشتر به پای صندو ق های تقسیم می آیند و برای کسب جایزه یک میلیون و پانصد هزار تومانی با یکدیگر مشورت و در پنج سوال چهار گزینه ای با هم رقابت می کنند.

محمدیان امیری اظهارداشت: این مسابقه قرار است تابستان از شبکه تهران پخش شود و محور سوالات بیشتر  موضوعات تاریخی ، اطلاعات عمومی و شهروندی طراحی شده است. علاوه بر این در دکور و لوگو برنامه تغییرات جزیی داده شده است.

وی افزود: چهار و نیم میلیون نفر از سایت ما بازدید کردند و ۸۵ درصد از کسانی که برای مسابقه ثبت‌نام کردند،‌ تحصیلات‌شان لیسانس است و بقیه فوق لیسانس و دکترا دارند.

سایر عوامل این مسابقه عبارتند از: فرهاد جم، مجری ـ سید بهاء کاظمی، مدیر تولید: نسترن فتح الهی، طراح و مجری طرح: نسترن فتح الهی و اسحاق جمالی، طراح صحنه و لباس: فرهاد پوربصیر، کارگردان تلویزیونی: فهیمه سادات محمودیان.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.