سرپرست اداره ورزش و جوانان آستارا خبر داد:برگزاری ۱۵ برنامه ورزشی ‌طی هفته دفاع مقدس در آستارا

۲۱ شهریور – ۱۲:۳۲:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سرپرست اداره ورزش و جوانان آستارا از برگزاری ۱۵ برنامه ورزشی این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سخاوت سلیمان‌نژاد در جلسه اداره ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به برگزاری مسابقات و مراسم مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستارا، اظهار کرد: امسال در هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵ عنوان برنامه ورزشی و فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستارا برگزار می‌‌شود.
وی برگزاری مسابقات اسکیت، پیاده‌روی، نمایش حرکات زمینی ژیمناستیک انفرادی و تیمی، فوتبال، والیبال، کوهنوردی، سوارکاری، کشتی، هندبال، فوتسال و همایش فرهنگی ‌ورزشی بانوان را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آستارا ذکر کرد.
سرپرست ورزش و جوانان آستارا در ادامه از موفقیت تیم کاراته بانوان آستارا در مرکز استان خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات به مناسبت هفته دولت در سالن ورزشی (آکادمی) رشت برگزار شد که تیم آستارا به مربیگری و سرپرستی «تشنه کام» موفق به کسب سه مقام نخست، دوم و سوم در بخش کاتا شدند.
سلیمان‌نژاد، درخشش کیک‌بوکس‌کاران آستارایی در مسابقات انتخابی کشور را از جمله موفقیت دیگر ورزش آستارا عنوان کرد و یادآور شد: این مسابقات در مجموعه ورزشی عقاب المپیک رشت با حضور جمع کثیری از ورزشکاران استان برگزار شد که کیک‌بوکس‌کاران این شهرستان موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۱۱۲۳۲۱۶۴۳۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.