سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی: حدادی را مدنظر داشتیم

۲۹فروردین۱۳،

هوشنگ مرمزی‌زاده می‌گوید طبق قوانین لیگ NBA پتروشیمی نمی‌تواند از حامد حدادی در باشگاه‌های غرب‌آسیا استفاده کند.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی (ایسنا) دربارهٔ اردوی این تیم در تهران اظهار کرد: هم اکنون ملی پوشان در تهران و زیر نظر آقای حاتمی تمرین‌هایشان را ادامه می دهند. شرایط بازیکنان خوب است و بسیار سریع به آمادگی مورد نظر خواهند رسید تا از بیست و یکم اردیبهشت در رقابت‌های باشگاه‌های غرب‌آسیا شرکت کنند. می‌دانیم کار دشواری داریم و به همین سبب کادرفنی و بازیکنان با برنامه کار می‌کنند. حریفان قدری در باشگاه‌های غرب‌آسیا داریم و باید بسیار تلاش کنیم و با بهترین شرایط فنی و بدنی به رقابت‌ها اعزام شویم.

مرمزی‌زاده در پاسخ به این سوال که بازیکنان تازه خارجی پتروشیمی چه زمانی به ایران خواهند آمد؟بیان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. هیچ کدام از گزینه‌ها قطعی نشده و ان‌شاءالله تا شنبه و یکشنبه همه چیز روشن خواهد شد. چند گزینه وجود دارد که آقای حاتمی سرمربی تیم دربارهٔ آنها اطلاع دارد.

وی درپاسخ به این سوال که شنیده می‌شود پتروشیمی با حامد حدادی وارد مذاکره شده است. آیا این موضوع صحت دارد یا نه؟تصریح کرد: فعالیت حامد حدادی در این فصل از رقابت‌های لیگ NBA به پایان رسیده است و به همین سبب مدنظر ما بود تا از او در این رقابت‌ها استفاده کنیم اما فکر می‌کنم که قوانین لیگ آمریکا اجازه نمی‌دهد. بازیکنانی که با باشگاهی قرار داد دارند در رقابت‌هایی دیگر شرکت کنند. به همین سبب فکر نمی‌کنم بتوانیم از حامد حدادی بهره ببریم.

مرمزی‌زاده در ادامه گفت: در هر حال پتروشیمی سعی دارد با قدرت کامل در این رقابت‌ها شرکت کند. حریفان قدری در عراق حاضر می‌شوند که رقابت با آنها دشوار است. هم اکنون ماهان اصفهان دیگر نماینده ایران نیز شرایط خوبی دارد و با ترکیبی قدرتمند راهی عراق خواهد شد. امیدوارم دو نماینده ایران بتوانند عملکردی قابل قبول داشته باشند.

به گزارش ایسنا،‌ چهاردهمین دوره رقابت‌های باشگاه‌های غرب‌آسیا از بیست و یکم تا بیست و هشتم اردیبهشت در دهوک عراق برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.