سرپرست گهر: طلب رویانیان پرداخت نشده است

۲۴اردیبهشت،

abdolvahed mirzazadeh-2-22.JPG

سرپرست تیم گهر دورود می‎گوید هنوز قرض مدیرعامل پرسپولیس، را پرداخت نکرده‎ایم.

محمد یاراحمدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، در مورد آخرین وضعیت مالکیت گهر، گفت: مجمع عمومی عادی باشگاه برگزار و با کناره‎گیری و استعفای احمد پهلوان و حسین عابدینی موافقت و منوچهر رئوفی و اسماعیل حیدرپور به هیأت مدیره گهر اضافه شدند. همچنین حیدرپور به مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل تازه گهر منصوب شد.

وی با بیان این‎که، نماینده دادستانی در باشگاه گهر اعلام کرده که تیم باید بدون هیچ‎گونه بدهی تحویل داده شود، افزود: تقریباً ۷۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده که بقیه قراردادها هم باید توافقی بین بازیکنان و باشگاه حل شود. ۲۰ درصد قراردادها را شهرداری دورود و ۵۰ درصد آقای هدایتی پرداخت کرده است.

یاراحمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که در حال حاضر گهر چقدر بدهی دارد، خاطرنشان کرد: پول رویانیان که ۲۵۰ میلیون تومان است، هنوز پرداخت نشده و ۷۰ میلیون هم به آقای هاشمی، ۲۴۲ میلیون هتل پردیس و بدهی‎های دیگری هم می باشند که باید تسویه شوند.

هدایتی می‎گفت از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و قرض رویانیان را از آن طلب کم کرده که سرپرست تیم دورودی در این خصوص می‎گوید: لیست بدهی‎های باشگاه دست من است و در آن‎جا قید شده که طلب رویانیان هنوز پرداخت نشده است. هدایتی آن‎موقع گفته بود که حساب و کتابی با پرسپولیس دارد و می‎خواهد قرض رویانیان را از طلب‎هایی که از این تیم دارد، کم کند که هنوز کم نشده است.

وی در مورد بدهی ۲۴۲ میلیون تومانی گهر به هتل پردیس کرج، گفت: قرار شده، ۱۰۰ میلیون شهرداری و عابدینی و ۱۴۲ میلیون هم هدایتی پرداخت کنند. آقای سلطانی مدیر هتل بسیار زحمت کشیدند و از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.