سرکال:از همه سناریو‌ها باخبر بودم

۱۱اردیبهشت،

شیخ یوسف سرکال اماراتی انگیزه زیادی برای پیروز شدن در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت اما در نهایت رقابت را به همتای بحرینی خود واگذار کرد.

به گزارش ایسنا،این امیرزاده اماراتی از نتیجه انتخابات بسیار ناراحت است. با این حال برای شیخ سلمان بحرینی آرزوی موفقیت کرد: “طبیعتا از نتیجه انتخابات راضی نیستم اما باید به صندوق اعتماد کنیم. این نتایج نشان داد که شیخ سلمان در روز آخر فعالیت زیادی داشته است”.

او افزود: شکست و پیروزی دو روی یک سکه می باشند. همچنان که پیروزی را قبول می‌کنیم باید شکست را هم بپذیریم.من هم امروز شکست خود را در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌پذیرم. در حالی وارد رقابت شدم که از همه سناریو‌ها باخبر بودم. بنابراین از آنچه که در ساعت‌های پایانی رخ داد، شگفت‌زده نشدم. انتظار داشتم که بیشتر از ۶ رای به دست بیاورم اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و این تغیر و تحول یکباره در انتخابات طبیعی است. همه سخنانی که در حمایت از من زده شد از قلب نبود بلکه فقط زبانی بود. این نوسان انتخابات است و همواره وجود دارد. در ابتدا رقابت کمتر بود. در روزهای پایانی شدیدتر شد و در شب آخر به نهایت سرعت خود رسید. نمی‌گویم که انتظار چنین چیزی را نداشتم بلکه برعکس به خوبی می‌دانستم که چنین نتیجه‌ای رخ خواهد داد.

سرکال دربارهٔ این سوال که آیا شکست در انتخابات AFC جایگاه او را به خطر نمی‌اندازد، پاسخ داد: نه هیچ تاثیری در آینده ورزشی من ندارد. من هنوز رییس فدراسیون فوتبال امارات هستم و در AFC هم نایب رییس هستم. مسیر طولانی در پیش دارم.

سرکال قبل از انتخابات بارها از شیخ احمد فهد رییس شورای المپیک غرب آسیا به خاطر حمایت آشکار از شیخ سلمان انتقاد کرد. او بار دیگر دربارهٔ این شیخ کویتی لب به سخن گشود و گفت: او مرد نیکی است و روابط خوبی با هم داریم. به هر حال او تصمیم گرفت که حمایت خود را از نامزد مورد نظر خود علنی کند و این حق مشروع اوست. ما در برابر ورزشکاران و جوانان مسئول هستیم. باید الگویی برای آن‌ها باشیم و در رقابت، جوانمردانه ظاهر شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.