سرگردانی مسافران پرواز اصفهان در فرودگاه مشهد

سرگردانی مسافران پرواز اصفهان در فرودگاه مشهد

مسافران پرواز شماره ۶۲۹۹ شرکت هواپیمایی تابان در مسیر مشهد – اصفهان عصر امروز به دلیل عدم انجام این پرواز و پاسخگو نبودن مسوولان شرکت ذیربط در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد سرگردان شدند.
 
این پرواز قرار بود ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز یکشنبه مشهد را به مقصد اصفهان ترک کند اما تا حدود ساعت ۲۰ امشب هنوز انجام نشده است.
 
یکی از مسافران این پرواز در تماس با ایرنا گفت: تکلیف ما را مشخص نمی کنند که باید چه کنیم، یکی می گوید پرواز کنسل شده اما دیگری می گوید به علت نقص فنی با تاخیر انجام می شود.
 
ˈمحمد ذهبیˈ افزود: من خود بعد از رسیدن به اصفهان بلافاصله باید به سفری دیگر بروم اما در این وضعیت مانده ام چه کنم.
 
وی اظهار داشت: وضعیت تاخیر بدون ضابطه برای ما که عموما از شبکه حمل و نقل هوایی استفاده می کنیم تبدیل به جنگ اعصاب مدام شده و برنامه ریزی را برایمان دچار مشکل کرده است.
 
پیگیری و تماس خبرنگار ایرنا با دفتر شرکت هواپیمایی تابان در فرودگاه مشهد و نیز دفتر اصلی آن در این شهر نیز به جایی نرسید زیرا کسی پاسخگو نبود.
 
با این حال یک مسوول در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: همکاران ما پیگیر این وضعیت هستند و شرکت هواپیمایی تابان اعلام کرده که پرواز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.
 
وی که خواست نامش ذکر نشود اظهار داشت: ظاهرا هواپیما به علت نقص فنی هنوز از اصفهان پرواز نکرده و جایگزینی آن هم چندین ساعت زمان می برد.
 
او ادامه داد: به احتمال زیاد تا نیم ساعت دیگر شرکت تابان خبر قطعی انجام و یا عدم انجام این پرواز را اعلام کند.
 
وی گفت: در صورتی که تاخیر پرواز بیش از دو ساعت از زمان مقرر طول بکشد مسافران می توانند بلیت خود را لغو نموده و وجه آن را دریافت کنند.
 
بر اساس آخرین گزارش، مسافران این پرواز به هتلی در مشهد انتقال داده شده اند و منتظر پرواز هواپیما از مبدا اصفهان به مشهد هستند.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.