سریال «۲۴» به تلویزیون برمی‌گردد

۲۳اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیفر ساترلند دوباره در لباس جک بائر به تلویزیون برمی‌گردد، اما فصل تازه برخلاف فصل‌های قبل سریال که هر کدام ۲۴ قسمت بودند و ۲۴ ساعت از یک روز را به نمایش می‌گذاشتند نیست.

این فصل در ۱۲ قسمت تولید می‌شود و ساعت‌های «کسل‌کننده» حذف می‌شوند.

 

فصل تازه سریال «۲۴: یک روز دیگر زنده بمان» نام دارد و خبر ساخت آن سه سال پس از پخش فصل هشتم سریال انتشار یافت. سریال «۲۴» در مجموع ۱۹۲ قسمت داشت و از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ روی آنتن رفت.

 

در انتهای فصل هشتم و با به آخر خط رسیدن جک بائر، بسیاری حدس می‌زدند سریال هم به آخر خط رسیده و بعد قرار شد فیلم سینمایی آن را بسازند که این کار منتفی شد، اما به نظر می‌رسد نویسندگان مجموعه ایده‌های تازه ای پیدا کرده‌اند.

 

ساترلند که پس از «۲۴» در سریال متفاوت «تماس» نقشی پدری مهربان را بازی می‌کرد، احتمالا از شنیدن خبر تولید فصل تازه «۲۴» خوشحال است چون تولید «تماس» تنها پس از پخش دو فصل لغو شد.

 

نکته عجیب برای طرفداران بسیار بسیار «۲۴» این است که سریال ۱۲ قسمتی است. این در حالی است که بینندگان عادت کرده بودند در هر قسمت یک‌ساعته سریال، یک ساعت از زندگی جک باور و دیگر شخصیت‌های سریال را دنبال کنند.

 

کوین رایلی رئیس شبکه فاکس اعلام کرد هوارد گوردن، طراح سریال «۲۴» که اخیرا با سریال «میهن» بسیاری را به تحسین واداشته از خبر تولید دوباره سریال بسیار خوشحال شده و «انرژی» گرفته است.

 

رایلی گفت: «آنها همیشه ایده ساخت فیلم «۲۴» را داشتند، اما به نظرم خودشان هم می‌دانند بیست و چهاری که در دو ساعت خلاصه شود «۲۴» نیست.»

 

او افزود: «کاری که حالا آن‌ها می‌کنند این است که دوباره سیر طبیعی زمان را دنبال می‌کنند با این تفاوت که… فقط ساعت‌های جذاب را نشانمان می‌دهند.»

 

کیفر ساترلند نیز درمورد این خبر گفت: «واکنش‌ها به سریال «۲۴» با هر تجربه دیگری در زندگی من به عنوان بازیگر متفاوت بود. اینکه دوباره می‌توانم با شخصیت جک بائر همراه شوم مثل این است که دوستی گمشده را پیدا کردم. ایده‌های هوارد گوردن هیجان‌انگیز و تازه می باشند، و بیننده را پشیمان نمی‌کنند.»

 

هوارد گوردن نیز درمورد بازگشت «۲۴» گفت: «جک باور همیشه برایم شخصیتی جذاب و هیجان‌انگیز بوده و باید اعنراف کنم دلم برایش تنگ شده است. به نظرم دل طرفداران هم برایش تنگ شده است. شخصیت او در طول سال‌ها تغییراتی کرد و شکل گرفت. حالا در این شکل تازه فرصتش هست تا بخش دیگری از زندگی او را ببینیم و متوجه شویم دنیا چقدر تغییر کرده است. طرفداران مطمئن باشند همان جک باوری که می‌شناسند و دوست دارند برمی‌گردد.»

 

فصل تازه «۲۴» سال آینده در ماه مه روی آنتن می‌رود.

 

گاردین / ۱۳ مه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.