سریعترین ترن های هوایی جهان +عکس

ترن هوایی وسیله ای تفریحی است که امروزه در اکثر شهر بازی ها در سرتاسر دنیا وجود دارد و طرفداران خاص خود را نیز دارد. برای آشنایی با سریعترین ترن های هوایی در دنیا این مطلب را مطالعه کنید.

باشگاه خبرنگاران: ترن های هوایی یکی از جذاب ترین بخش ها در هر مجموعه تفریحی هستند که البته استفاده از آن برای هر شخصی ممکن نیست. افزایش ناگهانی سرعت و تغییرات سریع در ارتفاع این ترن ها باعث می شود تا بسیاری از افراد در هنگام حرکت این وسیله به صورت ناخودآگاه جیغ کشیده و به شدت هیجان زده شوند. در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از سریعترین ترن های هوایی جهان را به شما معرفی کنیم.

انتقام شبح در پنسیلوانیا

این ترن هوایی در منطقه مافین غربی در ایالت پنسیلوانیا آمریکا و در سال ۲۰۰۱ میلادی افتتاح شده است. این ترن هوایی از یک سازه فولادی به ارتفاع بیشینه ۶۹ متر بهره می برد و می تواند به سرعتی در حدود ۱۳۱ کیلومتر در ساعت برسد. این سازه به منظور جایگزینی ترن هوایی قبلی این مکان به نام ” شبح فولادی ” ساخته شده است.

جالوت در کالیفرنیا

این ترن هوایی در منطقه والنسیا در ایالت کالیفرنیای آمریکا دارای یکی از بلندترین سازه ها در بین سایر ترن های هوایی با ارتفاع بیشینه ۷۷ متر است. در این ترن هوایی از مسیرهای پر پیچ و خم بسیاری استفاده شده است که با توجه به سرعت ۱۳۶ کیلومتر بر ساعتی این ترن استفاده از آن می تواند برای هر شخصی بسیار دلهره آور باشد.

تایتان در تگزاس

این سازه عظیم در شهر آرلینگتون در ایالت تگزاس آمریکا واقع شده است . ارتفاع ۲۵۵ متری این سازه در مرتفع ترین نقطه به همراه سرعت ۱۳۶ کیلومتر در ساعتی آن را بسیار شبیه به ترن قبلی در لیست ما کرده است. بنا بر اطلاعات موجود طراح هر دو این ترن ها یک نفر است.

نیروی هزاره در اوهایو

این ترن هوایی در پارک ” Cedar Point ” در ایالت اوهایو آمریکا یکی از مرتفع ترین ترن های هوایی جهان با ارتفاعی در حدود ۹۴ متر در نقطه بیشینه است. این ترن هوایی می تواند تا زاویه ۸۰ درجه نسبت سطح زمین حرکت کرده و سرعتی در حدود ۱۴۹ کیلومتر در ساعت را بدست آورد.

اژدهای فولادی ژاپن

اژدهای فولادی ۲۰۰۰ مرتفعترین ترن هوایی با طراحی موجی در جهان است که در کشور ژاپن قرار دارد. این ترن هوایی همچنین یکی از طولانی ترین ترن های هوایی دنیا به طول ۲۴۷۹ متر است و می تواند با سرعت ۱۵۲ کیلومتر در ساعت حرکت کند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.