سریع‌ترین مرد جهان امشب مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از لندن، در یازدهمین شب از سی امین دوره بازیهای المپیک در شهر لندن، قرار است امشب هشت دونده سریع دنیا در یک خط قرار بگیرند تا پس از یک چشم بر هم زدن، سریعترین و پرهیجان ترین مسابقه المپیک را انجام دهند.
سی امین دوره بازیهای المپیک از نیمه خود نیز گذشته است، اما هیجان انگیزترین رقابت بازیها هنوز مانده است. رقابتی که نباید برای دیدن آن حتی برای یک لحظه هم پلک زد. چراکه پلک زدن در آن باعث می شود بخش زیادی از مسابقه را از دست بدهید.
رقابت دوی ۱۰۰ متر امشب ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه به وقت لندن برگزار می شود. حال اگر بخواهیم به ساعت ایران حساب کنیم، ۳ و نیم ساعت باید به این عدد اضافه کنیم. یعنی در نیمه شب.
اما چه کسانی اکنون در آستانه فینال قرار دارند. در گروه اول نیمه نهایی آسافا پاول جامائیکایی و جاستین گاتلین آمریکایی حضور دارند که هر دو از بهترینهای دنیا محسوب می شوند. پاول رکورددار دنیا بود، و گاتلین پیش از اینکه دوپینگش مثبت شود، قهرمان المپیک آتن بود. در گروه دوم یوسین بولتی قرار دارد که نیازی به معرفی نیست، اما در کنارش دواین چمبرز انگلیسی است که با حمایت پرشور تماشاگران خواهد دوید. در گروه سوم هم تیسون گای آمریکایی در کنار دانیل بیلی جامائیکایی که تا به امروز مرد شماره یک دنیا است می دود. البته در این دسته نباید از نام آدام جمیلی، قهرمان ایرانی الاصل بریتانیا نیز براحتی گذشت.
این ستارگان ۱۰۰ متر دنیا که همگی از نامداران هستند بیشترین شانس را برای حضور در فینال دارند، اما واقعا اکنون سخت ترین کار دنیا این است که حدس بزنید از میان این همه مرد سریع، چه کسی سریع ترین خواهد بود.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.