سری جدید برنامه ۹۰ موزیک در راه است …….

 

این برنامه با حضور پیشکسوتان و اساتید عرصه موسیقی کشور در صدد است تا با بررسی چالش‌ها موسیقی و روند جریان آن در داخل و خارج از کشور شاهد برنامه ۹۰ موسیقی کشور باشد.
به گزارش فارس: تهیه‌کننده برنامه موسیقی «دستان» گفت: این برنامه با حضور پیشکسوتان و اساتید عرصه موسیقی کشور در صدد است تا با بررسی چالش‌ها موسیقی و روند جریان آن در داخل و خارج از کشور شاهد برنامه ۹۰ موسیقی کشور باشد.

«سید‌محمد مناجاتی» تهیه‌کننده برنامه موسیقی «دستان» اظهار داشت: شبکه آموزش سیما در ادامه روند پرداختن به حوزه موسیقی همزمان با عید نیمه شعبان جدیدترین برنامه خود با عنوان «دستان» را در این حوزه به روی آنتن برده است که این برنامه در صدد است تا پایان سال به طور جد ادامه یابد.

وی افزود: گپ و گفت ساده از اهداف این برنامه نیست، بلکه بررسی چالش‌های موسیقی و روند جریان آن در داخل و خارج از کشور را مد نظر قرار دادیم و بنا داریم تا برای پوشش برنامه‌ها و کنسرت‌هایی که توسط ایرانیان داخل کشور در خارج از کشور اجرا می‌شود خبرنگار اعزام کنیم و با تهیه اخباری از حاشیه‌های آن به نوعی رفته رفته شاهد برنامه ۹۰ موسیقی کشور باشیم.

تهیه‌کننده برنامه موسیقی «دستان» با اشاره به اینکه پرداختن به تازه های نشر موسیقی و اخبار آن در این برنامه گنجانده شده است، تصریح کرد: «کامبیز روشن‌روان» آهنگساز پیشکسوت کشورمان در دومین مجله هفتگی موسیقی دستان که ساعت ٢٣ جمعه از شبکه آموزش پخش می‌شود شرکت خواهد کرد و «‌حسام‌الدین سراج» خواننده مطرح کشورمان به همراه سید مرتضی فلاحتی با بررسی آثار زنده‌یاد جلال ذوالفنون از مهمانان هفته آینده این برنامه هستند.

مناجاتی با بیان اینکه موسیقی فیلم‌ها در این برنامه مورد نقد قرار خواهند گرفت، عنوان کرد: این برنامه در ماه مبارک رمضان ادامه دارد و «سالار عقیلی» خواننده از مهمانان ویژه برنامه ما در عید سعید فطر است.

تهیه‌کننده برنامه موسیقی «دستان» خاطرنشان کرد: «دولتمندخالف» که از آن به عنوان خواننده توانمند تاجیکی یاد می‌شود از نخستین مهمانان خارجی ما در این برنامه است که پس از اتمام ماه رمضان در ویژه برنامه‌ای حضور خواهد یافت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.