سری جدید «پارک ملت» نیمه دوم سال آغاز می‌شود / مدیر شبکه یک: با شهیدی‌فر مشکل نداشتیم

مهدی فرجی مدیر شبکه یک درباره توقف برنامه پارک ملت گفت: «ما نه با آقای شهیدی‌فر مشکلی داشتیم و نه با برنامه «پارک ملت». ایشان جزو مجریان خوب تلویزیون است و خود من پیش از این بار‌ها با ایشان کار کرده‌ام و امیدوارم «پارک ملت» دوباره راه‌اندازی شود.»

او افزود: «آقای شهیدی‌فر از جمله مجریانی است که حد و حدود خود را در کار اجرا می‌داند و هیچ وقت برای ما شرط تعیین نکرده است. ویژگی‌های رسانه را می‌داند و قبول دارد و امیدواریم که در دوره جدید هم با ایشان کار کنیم. فکر می‌کنم ما پس از ماه مبارک رمضان و در نیمه دوم سال دوباره «پارک ملت» را داشته باشیم.»

مدیر شبکه یک گفت: «این نقد بر برنامه «پارک ملت» بود که تنوع مجری ندارد و همه بخش‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… توسط یک نفر اجرا می‌شود. حرف خود ما با آقای شهیدی‌فر نیز این بود که گروهی برنامه «پارک ملت» را اجرا کنند، این اتفاق در برنامه‌های اول هم افتاد و ایشان وقتی می‌آمد برنامه را با ۵ الی ۶ مجری اداره می‌کرد. این موضوع جواب نداد و کسانی که ما فکر می‌کردیم می‌توانند در کنار آقای شهیدی فر باشند، خیلی موفق نبودند.»
 

او در ادامه گفت: «ضرورت هم داشت چون برخی گفت‌و‌گو‌ها حدود یک ساعت الی یک ساعت و ربع طول می‌کشید و همه این‌ها می‌توانست به برنامه صدمه بزند. ما هنوز مستندهایی که برای پخش از این برنامه ساخته شده داریم و امیدواریم سری جدید این برنامه با ارائه چهره‌های جدید و مدیریت و اجرای اصلی آقای شهیدی‌فر برگردد.»
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.