سعداوی: نگران جو ورزشگاه تبریز نیستیم

۲۱فروردین۱۳،

نعیم سعداوی اظهار‌کرد: تراکتور تیم خوب و با انگیزه‌ای است و از مهره‌های باتجربه‌ای هم سود می‌برد و تجربه حضور در آسیا را هم دارد.

به گزارش ایسنا،وی ادامه‌ داد: آن‌ها از حمایت هواداران‌شان به خوبی استفاده می‌کنند ولی حضور آ‌ن‌ها تاثیری برای ما ندارد؛ همان‌طور هم که بازی استقلال و الهلال عربستان را دیدید باوجود این‌که استقلال از حمایت ۸۰ هزار نفری تماشاگران خود بهره‌ می‌برد، در پایان نتیجه را واگذار کرد.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان اضافه‌کرد: ما نگران جو ورزشگاه نیستیم؛ به دلیل این‌که بازیکنان‌مان می‌توانند تحت تاثیر این جو قرار نگیرند و خودشان را کنترل کنند.

وی افزود: ما همیشه ثابت کرده‌ایم که در بازی‌های بیرون از خانه و زمین‌هایی که مساعد باشد، بهتر بازی می‌کنیم و در این بازی نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

سعداوی دربارهٔ شرایط تیم قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی دارند و به غیر از آرش‌افشین و نوس که مصدوم می باشند، سایر نفرات‌مان را برای این بازی در اختیار خواهیم داشت.

وی ادامه‌داد: در بازی با تراکتور در وهله اول به دنبال گل نخوردن و بعد از آن گل زدن هستیم تا بتوانیم با امتیاز به اهواز برگردیم.

مربی تیم فوتبال فولاد‌خوزستان به هدف تیم در لیگ برتر اشاره‌کرد و گفت: ما به دنبال کسب سهمیه هستیم و می‌دانیم که هواداران هم به حق از ما چنین انتظاری دارند؛ آن‌ها بدانند که ما تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد.

تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سی‌ودوم لیگ برتر کشور از ساعت ۱۹ روز دوشنبه (۲۶ فروردین‌ماه) در تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.