سعیدی:حراست از نیروگاه نطنز برای کشور یک امر ضروری است

۳۰م آذر ،

109-5.jpg

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با تاکید بر این‌که «امروز جمهوری اسلامی ایران، در تسلیحات و امکانات حفاظتی پیشرفت‌های چشمگیری دارد»، گفت: حراست از اماکن حساس مانند نیروگاه نطنز برای کشور یک امر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی روز پنج شنبه در دیدار جمعی از پاسداران پدافند مستقر در منطقه عمومی نطنز، با تاکید بر این‌که «جنگ‌های نظامی دشمن در راستای هموار ساختن عرصه جنگ نرم بر جوامع اسلامی است» گفت: به برکت سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی پاینده شد و این نهاد مؤثر در عرصه‌های مختلف به ویژه جنگ نرم موفق عمل کرده است.

وی با بیان این‌که «حراست از اماکن حساس مانند نیروگاه نطنز برای کشور یک امر ضروری است» تصریح کرد: حراست و مراقبت از اماکن و نقاط حساس، به صورت کفایی بر عهده تمامی مردم است که با حضور فعال سپاه در این عرصه، این وظیفه از عهده آن‌ها خارج شده است.

وی در ادامه توکل بر خدا را در تمامی عرصه ها مهم دانست و گفت: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، امکانات و تجیهیزات لازم را در حفاظت از کشور وجود نداشت، ولی با توجه به خلوص نیت مردم و اخلاص کاملی که در وجود حضرت امام(ره) بود، خداوند این جامعه را حفظ کرد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: امروز هم که در تسلیحات و امکانات دفاعی و حفاظتی پیشرفت‌های گسترده‌ای داریم، باید توکل بر خدا و ایمان به حضرت حق را سرلوحه کارهای خود قرار داده تا شامل رحمت و عنایت او قرار گیریم؛ چراکه در غیر این صورت، محکوم به نابودی خواهیم بود.

وی در ادامه مراقبت کامل و درست از اماکن و نقاط مهم را ضروری دانست و افزود: اگر کسی در عرصه وجود خود از هجمه‌ها و رخنه‌ها حفاظت کند، می‌تواند در عرصه‌های دیگر نیز عمل پدافند را به درستی انجام دهد.

وی یادآور شد: کسی که از داخل خود حفاظت خوبی ندارد، شهواتش بی‌بندوبار و تقاضاهایش بی‌شمار است و نمی‌تواند در مسوولیت حفاظت خود از دیگر مسایل موفق باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.