سعیدی‌کیا: سجده شکر به‌جا می‌آورم

۳۱اردیبهشت،

forootan-15-78.jpg

محمد سعیدی‌کیا با صدور بیانیه‌ای، ضمن احترام به نظر شورای نگهبان در مورد احراز نشدن صلاحیت وی، از همه مردم ایران خواست تا حماسه بی‌نظیری در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم خلق کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«با لطف الهی، فقها و حقوقدانان محترم شورای نگهبان بعد از ۱۰ روز تلاش و بررسی، آراء خود دائر بر احراز صلاحیت ۸ تن از داوطلبان شایسته خدمت‌گذاری به ملت بزرگ ایران را اعلام فرمودند.

این بنده با این عقیده که بعد از سی سال خدمت در سطوح عالی مدیریتی نظام جمهوری اسلامی، شایسته است در سنگر مهمتری به وظیفه سربازی خود در سایه ولایت فقیه عمل نمایم، با اعتقاد کامل و بررسی همه‌جانبه و باور به نیاز کشور به روحیه جهادی وارد میدان انتخابات ریاست‌جمهوری شدم و تا امروز استوار ماندم و امروز با احترام به تشخیص شورای محترم نگهبان این تکلیف را از دوش خود برداشته می‌بینم و لذا با حمد و سپاس خداوند متعال سر بر تربت پاک سیدالشهدا گذاشته و سجده شکر به‌جا می‌آورم.

برای برادران ارجمندی که احراز صلاحیت شده‌اند آرزوی توفیق و رفاقت در رقابت دارم و از همه مردم عزیز کشور برای خلق حماسه‌ای بی‌نظیر در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم دعوت می‌نمایم.

از همه برادران و خواهران ارجمندی که در چند ماه قبل صادقانه و بی‌منت و بی‌چشم‌داشت در استان‌های مختلف با اینجانب همراهی فرمودند صمیمانه سپاسگزارم.»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.