سعیدی: باید از جنجال کردن در تبیین ابعاد فتنه ۸۸ پرهیز شود

۲ م دیماه ،

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: تبیین ابعاد فتنه سال ۸۸ باید به قصد بصیرت افزایی و بر پایه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید صورت پذیرد.

حجت الاسلام سید محمد سعیدی روز شنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: باید به گونه ای از ایام فتنه یاد شود که مردم صاحب تحلیل شوند. باید از جنجال کردن در تبیین ابعاد این ایام پرهیز شود تا مردم نه تنها از ظلمت، وحشت نکنند بلکه چراغ راهی برای آنها روشن شود.

وی بااشاره به اینکه دو جریان در این ایام برای تبیین ابعاد فتنه کار می کنند، گفت: گروه اول قصد خیر دارند و می خواهند فتنه را معرفی کنند و گروه دیگر می خواهند با یادآوری این ایام، تصویری از سیاهی و ظلمت جلوه دهند تا افکار را به سمت خود بکشند.

امام جمعه موقت قم خطاب به اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دست اندرکاران اجرای برنامه های روز ۹ دی گفت: حرکت شما در اجرای برنامه ها و تبیین ابعاد فتنه باید بر اساس گروه اول و چراغ راه شما برای این ایام، کلام رهبر فرزانه انقلاب و مراجع عظام تقلید باشد. کار شما در این ایام باید برای حفظ سه گروه باشد، اول گروهی که در ایام ۹ دی در صحنه حاضر بودند، دوم گروهی که به سمت دیگر رفته و بعد پشیمان شدند و سوم گروهی که در آن زمان سن آنها اقتضا نمی کرد در صحنه حاضر باشند.

سعیدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه کشور در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، گفت: در این ایام حضور دشمنان به طور متحد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با تهدیدها و تحریم های متنوع و گسترده و تا حدی جنون آمیز شکل گرفته است.

/۲۹۹۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.