سعید راد در گفت‌و‌گوی ویدیویی با “کافه سینما” از ستارهٔ هم‌نسل‌اش فرامرز قریبیان می‌گوید: ما‌ها جوان ماندیم و سینما پیر شده…/ متن‌اش را هم می‌توانید بخوانید

۱۲ام بهمن ،

جمعه, ۱۳ بهمن ساعت ۰۲:۴۹ کافه سینما

کافه سینما- فیلم “گناهکاران” چهارمین فیلم سینمایی فرامرز قریبیان ساعاتی پیش در سالن همایش های برج میلاد برای اولین بار به نمایش درآمد. در حاشیه نشست رسانه ای این فیلم سعید راد با “کافه سینما” دربارهٔ فرامرز قریبیان گفت و گو کرد. این بازیگر در ابتدای این گفت و گو گفت: در جشنواره سپاس آقای قریبیان جایزه بازیگر مکمل را گرفتند و من جایزه نقش اول را و همین جریان و حس بعد ۳۹ سال دوباره برای من تداعی شد. و ماها جوان ماندیم و سینما پیر شده. و بعد از سالها که دوستدار آقای قریبیان بودم امروز آمدم که او را ببینم وهمچنین پسرش را که این فیلمنامه را نوشته.

سعید راد در ادامه دربارهٔ اینکه چرا بازیگرانی از جنس فرامرز قریبیان دیگر کمتر در سینمای ایران دیده می شوند، در برابر دوربین کافه سینما گفت: بعضی بازیگرها دیگر جایگزین ندارند. روی خودشان کار کردند و زحمت کشیدند و سرمایه گذاری خوبی کردند و هنوز هم قرص و محکم می باشند و این کم اتفاقی نیست. دیگر متاسفانه این جنس بازیگران را نمی بینم. بلا سر خودشان می آورند. بازیگران ما می آیند و می روند و آنهایی که می مانند اخلاقی دیگر دارند.

سعید راد دربارهٔ اینکه چه چیزی بازیگران قبل از انقلاب مثل او و و قریبیان را ماندگار کرد گفت: آن موقع بازیگری شغل نبود. الآن شغل شده. آن موقع بازیگری یک حرمت هایی داشت که هرکسی نمی توانست واردش بشود. یعنی بسیار مسایل بود تا یک نفر بازیگر بشود. و آن آدم باید استثنا می بود. من و آقای قریبیان که سال ۴۹-۵۰ آمدیم بعد از ما کسی نیامد. شوخی نبود الآن یک مقدار شوخی شده.

 

صحبت های سعید راد دربارهٔ فرامرز قریبیان / حجم:۱۲ مگابایت / دانلود

میزان روشنایی دانــلود لینک ویدئو این ویدئو را در پایگاه اینترنتی خود قرار دهید

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.